Mammarama=) Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Jeg fjernet hormonspiralen 26 august Hadde mens (med spiral) ca 21 august. Skulle da i forhold til tidligere syklus hatt ikm torsdag 18 september.. Har ikke sett noe til tr enda, og føler jeg har litt gravid symptomer (som også kan være psykisk) vondt i brystvortene masse kviser, kvalm og oppblåst..Men det kan jo være tegn på at tr er i anmarsj.. Jeg hadde litt blodspor på papiret den dagen jeg fjernet spiralen ellers ingen form for blødning.. Hvordan har deres syklus vært etter fjerning????
meg & to små vampyrer Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Den brukte ca 6 måneder på å bli regelmessig her. Sykluser med helt vlle og ulike lengder fra gang til gang, masse kviser, mye hormoner som svingte.
Mammarama=) Skrevet 25. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2008 ok.Da er det vel kroppen som kvitter seg med restene av hormonene... Så jeg kan se frem til 6mnd som en poppungdom med kviser=/ hadde du hatt den i lengeda???Jeg tok ut min etter snaut 2 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå