M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Jeg trener 2 ganger i uken. Svømmer. Elsker å svømme, og er virkelig herlig nå i graviditeten! Hva og hvor ofte/mye trener dere?
WPW Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Jeg har begynt å gå tur hver dag. Er i ganske god form, så jeg kan gå relativt fort fortsatt (ikke like fort som før, men tatt i betraktning magen er jeg fornøyd). Men det holder med en 30 min tid, for etter det får jeg vondt i korsryggen. Etter at jeg begynte med det har jeg følt meg mye lettere i kroppen. Men sammenligna med sånn jeg trente før jeg ble gravid kan jeg ikke akkurat kalle turgåingen min trening da..
PeggyPreg Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Er nå 31 uker på vei. Trener spinning, lett styrketrening for bekkenet og svømming. Føler at det hjelper veldig på dagsformen, kroppen kjennes lettere..... Blir jo ikke direkte trening, for jeg tar ikke i, på samme måte som før- men mosjon iallefall
FrøkenJ Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Har fått beskjed av både lege og jordmor og ta det med ro i forhold til bekkenløsning,men prøver å komme meg ut på tur hver dag..men kan gå veldig kort tid før jeg får smerter,så jeg føler meg helt låst. Har tenkt på svømming i lengre tid,men blir visst ikke noe av. Fra å trene ca 2 timer hver dag til ca null,så er dette noe som plager meg veldig og vet ikke helt hva jeg skal gjøre hver dag. Noen som har noen gode råd?er svømming bra uansett,selv med bekkenløsning? Av alt som har med graviditet og plager og ekstra kilo og alt,så er det dette med trening eller ikke trening for mid del som faktisk gjør meg deppa og trist og som opptar mye av tankene mine
lin76 Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Eg trenar dei same tinga som før - aerobic, spinning, styrke, sykling, gåing - men i rolegare tempo/med lågare belastning. I snitt to økter i studio i veka, pluss daglege gå- og sykkelturar. Dessutan gravidyoga 1g/vk. Er 40+1 i dag.
☆twinkle twinkle Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 oi, jeg som trodde jeg var flink..Jeg svømmer ca en gang i uka etter at bassengene åpna,svømmer i 3 kvarter og rekker ca 1000 m. Ellers er det å gå veldig seint på tur Jeg har velg bekkenløsning men svømmingen er super , glemmer helt at jeg er gravid og små konkurrerer med de andre "normale" som svømmer der. hehe..det er veldig deilig å føle segså lett i vannet .Vil anbefale dette på det sterkeste..Jeg hadde gått oftere viss det hadde vært nærmere og åpent oftere..
FruBoger fødeklar Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Offnei... vil så gjerne svømme, men da må jeg reise så langt! Gikk noen turer før jeg ble syk, men har vært forkjølet i snart tre uker.. hoster så jeg får vondt i magen.. blir litt lat og slapp av det.. Men går på yoga en gang i uken da! Begynne å gå mer bare formen tar seg opp, vil ikke risikere å bli liggende rett resten av svangerskapet
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 25. september 2008 #8 Skrevet 25. september 2008 trener fast jeg...er i uke 36 nå... har slik styrketrening og aerobic i vann to timer i uken...ellers så går jeg veldig veldig mye
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 25. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. september 2008 FrøkenJ : JAAAAAAAAA jeg anbefaler virkelig svømming!!!! Det er bare helt supert for gravide!!!!!!!!!!!!!!!! Føler meg ikke hemmet i det hele tatt av noen ting. Har også hørt at dem med bekkenløsning anbefales å svømme:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå