Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 ...hos både meg og baby (7 mnd)! Hva kan det være? Eller jeg har i hele munnen, får nesten ikke spist, og istad oppdaget jeg en blemme på hennes leppe. Virker ikke som hun er plaget av den, men hvem vet. Alle i familien er litt forkjølet, men ikke noe store greier. Trodde jeg hadde skikkelig vondt i halsen jeg, helt til jeg forstod at det bare var blemmer! Jeg ammer, men bare kveld/natt/morgen. Jeg har ikke spist noe jeg ikke vanligvis pleier å spise. Kan det være trøske?
lunatic Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 jeg og min baby har akkurat hatt trøske og dette su beskjriver høres ikke ut som trøske. Av trøske blir babayen helt hvit i munnen (i gommene og på tunga)og du får vondt når du ammer og da spesielt etterpå. Kjennes ut som noen drar ståltråd gjennom puppene dine - helt fryktelig. jeg fikk Mycostatin på apoteket til baby og canesten til brystene dine. husk å skifte ammeinlegg ofte og vaske de på minimun 60 grader det hjelper visst også å rense gummene til baby med farris har jeg hørt, men dette prøvde ikke jeg jeg er kvitt trøsken nå og nå er babyen min tre uker. jeg hadde det jo ikke siden han ble født, men nesten.....ca 14 dager. behandla oss i ca halvannen uke før vi ble kvitt det sjekk ut det du har hos legen din om det blir plagsomt... lykke til
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Kan være hånd, fot og munnsyke. Ikke farlig, men ubehagelig. Les mer her: http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=396507
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå