Gå til innhold

Drømmehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det var en tråd her inne for ikke så lenge siden om akkurat det samme, men jeg klarer ikke å finne den igjen...

Jenta mi elsker "Drømmehagen", og jeg skulle så gjerne fått tak i figurene derifra til henne. Små eller store er ikke så viktig. Noen som aner hvor jeg kan få tak i dette? Og om serien er å oppdrive på DVD?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det lurer jeg også på.....jentene er helt ville etter "Makka Pakka" "Hoppsi Deisi" og de andre figurene....

Skrevet

Vi har kjøpt mange bøker på amazon og play, men de shipper ikke tingene ut av Uk desverre :-(

Har fått tak i alle figurene i "bamsevariant" på extraleker her om dagen.

Finnes mange morsomme bøker forressten- og de er ikke så dyre heller! Tror ikke serien er på DVD ennå i Norge. Blir ikke helt det samme på engelsk

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Hei:)e kjøpte hoppsi deisi i sommer på en Brio butikk i kongsvinger:) kjempe fin dukkebamse som snakker:)så du får alle figurene i de fleste butikker nå tror e:)

Skrevet

Jeg kjøpte en liten Makkapakka på Extra Leker i Stavanger, de hadde masse forskjellige utgaver av de.

Det er sikkert vanlig i de fleste store lekebutikker nå?

Jenten min er kjempeglad i den. Med en gang hun er hjemme fra barnehagen er det første hun sier "Pakka!!" før hun krabber av gårde i full fart for å finne den :-)

Det nyeste nå er at hun kan si "Daisy". Kjempesøtt! Hun er 14 mnd nå da.

Skrevet

Hva ER det med drømmehagen som fanger oppmerksomheten til barna? Hehe;-) Når det går er den stilleste tiden her i huset. Begge to sitter klistret. Og minsten er bare 15 mnd;-)

Skrevet

nrk barnetv på nett, der er sangene, tegninger du kan printe ut osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...