mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Jeg hoster litt om dagen, ja kanskje litt mye da... Men har liksom ikke helt lyst til å melde avbud:-( Men jeg er frisk nok til å dra på tur om du tåler litt hoste vel og merke:-) Men jeg synes at den som gir seg er en dritt, derfor er det bare å holde det gående...... Vi sees:-D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Er det virkelig noen som ikke hoster for tiden da???
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Tror vi blir nødt til å utsette treffet til en hostefri TIRSDAG, jeg...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Eller tar et i tillegg til:-) For det er så utrolig koselig å tilbringe tid med dere positive og optimistiske jenter - det gir påfyll av god energi:-))))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Og så må du forte deg å treffe meg før jeg forsvinner helt... ;-) Lader opp til sexy ræv og kuuule boots på Smuget....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 DJEEEEEEZES AZZ, I can`t wait princess!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHA!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå