Kasandra 1pp etter MA Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Her er mine symptomer Hodepine Murringer Treg mage(noe jeg sjeldent har) Såre brystvorter Har ikke ømme bryster,men de er blitt større Får også vondt i magen visst jeg gjør mye Tisser ofte Økt utflod Hadde EL Lør 19 og har da IKM 3 oktober uff er så lenge å vente
fått attpåklatt Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Ja, du må nok smøre deg med tålmodighet - du kommer bare til å bli skuffet når du får negativ test! Nyt heller alle symptomene i en uke til!
Gjest Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Det er nok litt for tidlig ja. Jeg har også en rekke symptomer Trøtt Svimmel Humørsvigninger Stikker masse i magen Kan man nyte symptomene. Jeg er redd det bare er inbildning. Har IKM 01.10. ER kjempespent =) Vi ønsker også en attpåklatt, det er 10 år siden sist jeg var gravid, så jeg husker lite av hvordan det var.
GoodFeeling Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 jeg har samme symptomer som du skriver her. jeg er nå 3 dager over ikm og testet negativt på ikm dagen... jeg ville ventet litt med å teste da. lykke til !!!!
Fru_HK Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Det kan være for tidlig, men du vet jo aldri.. Jeg testet positivt over en uke før IKM (sikkert høyt hcg nivå og god produksjon av det). Men det er klart det kan bli dyrt i lengden!
Kasandra 1pp etter MA Skrevet 26. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2008 Hei jenter Har fått flere symptomer nå Brystene som ikke var ømme før har blitt det nå Og så har jeg diare og det er et tegn jeg har hatt hver gang jeg har vært gravid og har fått det når ikm nærmer seg Har også masse tydlige hviteprikker på brystvortene og vortene mine kan jeg ikke ta på for de er så såre,har aldri såre brystvorter,sev ikke ved mens Fingerene mine er så hovne at jeg måtte bruke såpe for å få av gifteringen,voknet en morra og måtte bare få av ringen for den strammet sånn. Skrev at ikm er 3 okt men fant ut istad at jeg har 2 oktober så nå sprekker jeg snart av nyskjerrighet på å teste meg Får også ubehag når jeg strammer inn magen og fiser gjør jeg dagen lang he he full i luft også
Føken siruppsnipp Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Jeg ville prøvd en test jeg var jeg deg :-) Men da må du ikke bli skuffet om den viser negativ, for det har ingenting å si, du kan alikevel være kjempegravid!!! En test fra eller til gjør ikke noe, bortsett fra at det kan bli dyrt i lengda... Masse lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå