Gå til innhold

Hvor lang vei har du på jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare nysgjerrig.... vurderer å bytte jobb, men veien blir litt lengere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fem minutter i bil, men siden jeg tar bussen må jeg starte hjemmefra 40 min før..

Skrevet

10 min i bil, men tar buss og starter hjemmefra en halvtime før. Syns det er greit.

Skrevet

4 minutter å kjøre. ca 15- 20 minutter å gå.

Skrevet

10 min. med bil. Har søkt på en jobb med ca. 40 min. hver vei. Veldig usikker på om jeg orker å kjøre så langt.

Skrevet

alt i alt 25 med buss og tog. 10 min i bil hvis jeg ikke kjører i rush ( jobber i oslo )

Skrevet

Ca 7 min med bil. Må innom bhg først, så det tar jo selvfølgelig lenger tid enn dette om morgenen:)

Bhg er litt i motsatt retning av jobb, så det blir en omvei da.

Skrevet

Altfor lang! :) Har 35 minutter med bil fra mogreina til lørenskog, dessverre ikke "mulig" med kollektiv transport herfra. Det tar en evighet i forhold og koster enda mer enn bilen... Jeg vurderer å ta en jobb i nærmiljøet og jeg kan strengt tatt tjene 3000,-/mnd pga bilutgiftene og sitte igjen med det samme.

Skrevet

Rett rundt en mil, 15 minutter uten kø, men opptil en halvtime i rushet. Håper å finne hus nærmere jobb, men er mye dyrere område der...

Skrevet

Litt i overkant av 1 1/2 mil til skolen i hvertfall, blir vel nær 2 1/2 mil hvis jeg får jobb på sykehuset senere, tar ca 30 min å kjøre til sentrum, ca 20min til skolen, bruker 35min på morran og ettermiddagen ca, da med henting og levering av barn i barnehage på turen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...