Vega Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Jeg trenger mange mange tips til rimelige julegaver.....
Mockanin Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Har sånn smått begynt å tenke på det jeg også. Har ikke så mye å kjøpe gaver for så jeg forsøker å finne billig og pent. Kommer til å forsøke å følge med på sånne tråder som dette tenker jeg. Tror selv at jeg har funnet en bra gave til svigerinnen min og mannen hennes. Dekketallerkener i gull med blomstrete mønster (også i gull) til 12 stk. for kr.ca 300. Tenkte også å finne noe mere småpynt i tillegg, noen litt fine servietter kanskje???
firemerkersmør Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 krydderolje, ulvangsokker, kaffe/sjokolade, gavensomforandrerverden.no, håndkrem, såpe, bodylotion
Gjest Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Tilbords har bake it easy på tilbud til 299kr nå.... Vi har kjøpt et par slike til tante/onkel/faddere. Besteforeldre får fotografbilder.
Gjest Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Håndklær med innbroderte navn....bestiller en tidlig på høsten er det ofte billig...monogramservice....bor du i Oslo og bestiller mye lønner det seg å hente selv kanskje....bestiller du 4 får du ofte en ting gratis...som du kan bruke til en annen gave...
cherry coke Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Hva er bake it easy? Høres ut som noe jeg kunne ha trengt=)
Gjest Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 hmm, har ikke helt bestemt hva alle skla få enda, men vet noe... bare ramser opp litt jeg. vi lager kalendere til mamma og pappa, svigers, en onkel med kjæreste, min farmor og min mormor og morfar. Jeg scrapper noen bilder ( ca 6stk) og Mie får tegne/male kunstverker til å ha på de siste 6 mnd. (foreldrene våres får noe mer vedsiden av da) har en venninne som bor i ungarn og savner "norsk" mat elle rhvertfall det norske tilbudet- hun er ikke så flink til å lage mat. hehe, så jeg kjøper en kurv med masse rart oppi, og henge rpå oppskrifter så hun kan lage brunsaus, og hvit saus osv.( tenke rpå bla grovt mel,fiskeboller ( hun elsker det), sånne dråper til å ha i brunsaus, buljong, melkesjokolade, litt kryddere, osv . til de ansatte i bhg , og mammas tante og onkel( vi får alltid av dem, så vil gi noe som er litt mer enn en kort), så lager vi en kurv med julekaffe eller vin, gløgg og hjemmelagd julebrød. og litt sjoko. søsken får bl a, skåler fra rosendalh serien som de samler på. eller gavekort.+ et scrappet album til et av dem som er nygifte. "små"søskenene mine får ullundertøy og gode luer, de er på fjeller omtrent hver helg og kastet alt i fjor for å ønske seg nytt i år. Nieser: Klær, stæsh som fjortiser liker;) filmer, ordentlige tegnesaker til dem som går på tegnelinje, og ullundertøy. venner: bøker, gensere, smykker eller liknende. Mie: stor jente seng. samboeren min: rygg skinne/beskytter han kan bruke i bakke. er voldsomt å kjøre/hoppe på brett ja;) + noe annet han øsnker seg, har bare ikke bestemt meg for det enda. dte var noe hvertfall. står litt stille inni hodet mitt akkurat nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå