Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Jeg satt akkurat og leste en artikkel i DetNye, om taterjenta Veronica Akselsen. Hun forteller om en grusom barndom, med drapstrusler, daglig mobbing og voksne mennesker som truet med å voldta henne. Jeg har aldri sett på meg selv som en naiv person, men at tatere blir behandlet på denne måten i dagens Norge, har faktisk gått meg hus forbi! Faktisk kan jeg ikke se hva som er så "provoserende" med disse menneskene i det hele tatt. Hele livet har jeg hatt en romantisk ide om tatere og sigøynere. Da jeg var liten drømte jeg om å være en liten mørkhåret sigøynerjente, som kunne kle seg i staselige kjoler og danse med krøllene blafrende i vinden. Er det bare meg som har dette synet? Hvis det er noen her inne som misliker tatere, og har baller nok til å innrømme det, vær så snill fortell meg HVORFOR!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Hehe.. Jeg har nok tenkt som deg jeg.. Helt til jeg ble involvert med en tater.. Etter at han hadde gjort det slutt med dama si for å bli sammen med meg så sa jeg at jeg ikke ville.. Og for å gjøre historien kort så ble det satt ut masse rykter om meg som ikke var sanne.. En av brødrene hans har banka opp tantebarnet mitt og han har truet tantebarnet mitt på livet.. Jeg mener ikke at dette skjedde bare på grunn av at han var tater, jeg vet jo ikke hvordan det egentlig er med tatere.. Hun har gått i klassen til brodern hu Veronica Akselsen.. Hun har vært mye for seg selv.. Brodern har aldri nevnt noe som helst om henne.. bortsett fra at hun var veldig sjenert..
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Jeg var sammen med en tater i nesten 5 år, kom meg ikke ut av forholdet... Jeg kan bekrefte at alt av rykter om dem er sant. De stjeler og svindler, men for oss vanlige mennesker skal det se ut som at de har råd til alt og at alt er bare perfekt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå