Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Nå gidder jeg ikke puppe eller bysse snuppa i søvn lengre!!! Hva skal jeg gjøre????????
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 25. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. september 2008 Hun er snart 5 mnd...
Sivalur Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Røm huset for kvelden og la pappa'n legge henne. Ned i senga, nattinatt. Gråter hun kan hun få vann og nattinatt på ny. (vet ikke hvor gammel hun er da...det har jo litt å si)
Sivalur Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Der kom alderen ja, hehe. Litt liten til skrikekur kanskje, men ville hvertfall latt pappa'n legge henne, uten byssing. Men da må du ikke være tilgjengelig, for da kommer hun til å skrike til du kommer og bysser henne.
Loyloy Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Har du forsøkt at ta på henne en lue? eller legge en stoff-bleie eller noe lignende over hodet hennes (kun toppen, ikke over nesen). Det var det som måtte til her På med lua- så sovner ungen
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 26. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2008 *dytter* denne litt jeg... *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå