NewB Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Har gått ti nye uker i svangerskap nummer to som ender i MA. Var på privat ultralyd i går siden deg ikke gikk særlig bra forrige gang. Skuffelsen var enorm når det viste seg at det ikke var noe tegn til liv denne gangen heller. Alle sier jo liksom at neste gang går det bra. Nå tør jeg nesten ikke tenke på noen neste gang, og blir helt kvalm av å tenke på ny runde med utskrapning. Håper jeg ikke må vente så lenge.Dette har nok vært tema på siden mange ganger, men hva er erfaringene til folk? Bør jeg legge det hele på is, bør jeg sette i gang så fort som mulig for evt å miste en tredje gang sånn at en utredningsprosess kan starte? Kjenner på at det er vanskelig at det å få barn skal være en så lang og vond prosess. Noen venter flere menstruasjoner før de prøver igjen, mens andre blir gravid uten å vente på første engang. Erfaringer?
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Hei kjære deg! Så trist å høre at du mistet igjen. Vet hvordan det er, har opplevd det selv. Men jeg tror vi fortsetter å prate om MA'ene inne på forumet som heter ufrivillig abort. Det er ikke så greit for dem som er nygravide å lese om oss det går galt med. Jeg går inn og starter en tråd der inne, jeg! Velkommen inn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå