Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Vi har vært sammen i 5år om 2uker. Og vil derfor gi han en liten oppmerksomhet. Vi har ikke gitt hverandre gaver de andre årene. Men jeg synes han nesten må få det nå som vi har vært sammen i 5år. Jeg har ingen anelse om hva jeg skal finne på. Vil jo gi noe som er litt personlig. Blir jo litt teit og komme der med ei pakke sokker. Da kan jeg likså godt la være og kjøpe noe. Kanskje litt vanskelig for dere å finne på noe, som ikke kjenner han. Men kan jo fortelle litt om oss. Som sagt har vi vært sammen i 5år, sammen har vi en gutt på 1år. Bak oss har vi nesten 2brudd, men har klart og komme oss gjennom dette. Føler at vi har et veldig sterkt forhold. Vi begge er veldig forelsket i hverandre(omtrent slik som da vi møttes). Som person er han veldig 'manne mann'. Han liker typisk gutteting som f.eks biler, data, fysiksisk arbeid og sitte å ta seg en øl. Han er veldig følsom, men han prøver hele tiden og skjule det. Sønnen vår betyr alt for han. Noen som kan komme med noen seriøse tips om hva jeg kan finne på i gave til han? Har null ide selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå