♥Jente 2008 + gutt 2011♥ Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Har en datter med melkeproteinallergi, og lurer på hva sannsynligheten er for at nestemann også vil ha det?? Lurer sterkt på om vesla blir enebarn... ;o)
snuppedupp Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Nr.1 har melkeallergi, eggeallergi og nøtteallergi. Nr. 2 Tåler alt Så det er ingen grunn til å være pessemistisk. Jeg tok heller ikke hensyn til allergiene når jeg gikk gravid og spiste det jeg ville. Ble anbefalt dette på sykehuset. Lykke til :-)
Gjest Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Ikke erfaring med egne barn, men ei venninne av meg har en med melkeproteinallergi (eldste) og nr. 2 tåler det helt fint :-)
♥Jente 2008 + gutt 2011♥ Skrevet 25. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2008 Tusen takk for svar! Nå blir kanskje sambo med på en til ) Stor klem til dere som svarte )
Trulte76 Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 her hadde nr 1 melkeallergi og lettelsen var stor da nr 2 ikke hadde det nr3 har annen far og har heller ikke melkeallergi Men de to første har samme far. Mi eldste vokste det fra seg, og kunne spise og drikke det hun ville da hun var 3 år Hadde siste allergitest da hun var 2,5 år og hadde bare et lite utslag, og jeg fikk beskjed om at jeg kunne begynne å innføre litt melk i kosten, Ikke ren melk, men i mat o.l Så da hun var 3 drakk hun melk også. Tok en stund før hun begynte å like melk da. Idag er hun 9 år og spiser det hun vil Må tru jeg friket ut med masse kaker på 3 årsdagen henne hehe. Måtte jo lage melkefrie kaker på de to andre bursdgene hennes.
OsloMor Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Begge mine hadde melk, egg og soyaallergi. Nr 1, noe hissigere enn nr 2. Men nok til at jeg måtte gå på melkefridiett da jeg ammet med begge, og selvfølgelig har vi melkefri kost i hverdagen. Nå tåler begge melk og egg ganske greit, nr 1 hadde fiskeallergi også, hun kan spise det nå.
Gjest Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Åå! Dette har jeg også lurt fryktelig på! Kommer til å være temmelig nervøs når vi får nestemann, men svarene var jo veldig positive her da! Krysser fingrene for at mannen din sier ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå