Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Min samboer klager og syter hver eneste dag om at det blir for lite sex om dagen, hva pokker forventer man...at det skal være like hett og intenst som det var den første tiden....før man fikk barn. HALLO. Den gang var det bare oss to, vi reiste rundt, koste oss på hotell, lange sene kvelder med rødvin, sex og kos, bare oss selv å rydde opp etter. Nå har jeg blitt så kjedelig skjønner du, forandret meg til det negative. Hva forventer man, etter å ha vært oppe 06-0630 hver eneste morgen hele uka, kjøre og hente i barnehagen(noe bare jeg gjør fordi det er enkelst), handle, lage middag, vaske klær, rydde, ordne barn til kvelden(noe bare jeg gjør), legge barn, rydde mer før man faller sammen på sofaen rundt 21. Ja da er man virkelig klar for het, intens sex hver dag. Ååååå jeg er så frustrert. I går lå jeg bare på rygg og tittet i taket mens han gjorde seg ferdig, hadde ikke lyst, følte ingenting selv når vi kom i gang, følte meg egentlig helt følelsesløs og kald. Hva sjer med meg. Hva kan jeg gjøre. Noen med gode råd å gi meg? Jeg vil jeg vil men får det ikke til. Hva er "normalt"? Her går det fra 1-2 uker mellom hver gang, syntes ikke det er så lite jeg?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Jeg er mann og skjønner deg veldig godt. Den situasjonen du beskriver er veldig lik den vi hadde en periode. Jeg var frustrert fordi jeg ville ha det slik som før seksuelt, mens kjæresten gjorde alt det praktiske og forsøkte så godt hun kunne å tilfredsstille meg...Nå har jeg ganske enkelt skjønt at dette går ikke, det er urettferdig, og det er heller ikke slik et normalt og godt liv skal være. Men jeg må innrømme at det tok litt tid før jeg skjønte at dette var helt håpløst, jeg var sexgal og umoden som far. Nå innser jeg at i den virkelige verden prioriteres barna og familien, sex har vi 1-2 ganger i uka. Vi koser oss sammen seksuelt, men prioriterer at barna har det godt hos oss. Mitt råd er at dere har sex til faste tider. Det høres utrolig kjedelig ut, men for oss funker det faktisk veldig bra, vi har aldri avtalt noe, men for oss har det bare blitt slik av seg selv. Det er enkelte tider i uka som passer bedre enn andre, og til disse tidspunktene blir det som oftest slik at vi har sex. Spontansex på kjøkkenbordet hører fortiden og ukebladene til. Ikke bry dere om sexmaset, gjør hva dere selv føler for og har tid til. Jeg tenker ofte på sex, men vet omtrent når jeg får slippe til, og jeg maser ikke og når jeg får slippe til får dama den oppmerksomheten hun fortjener og hun blir rimelig fornøyd !!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Åååå hvorfor er ikke du min samboer....jeg vil ha deg hi hi. Jeg tror aldri min samboer vil ha noen form for forståelse for dette, vi har nesten snakket det ihjel, skjønner hva jeg mener der og da, men dagen etter er det som alt er glemt:(
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Kanskje du finner noe hjelp fra samlivsekspertene. Flere grunner og forslag til løsninger i denne artikkelen: http://fpn.dk/liv/article1446266.ece 1. Du er for travl og stresset Stress er måske den værste lystdræber i dag. Vi farer rundt mellem job, hjem, børn fritidsbeskæftigelser, venner og familie og forsøger at klare det hele til ug med kryds & slange. Og samtidig forventer vi af os selv, at vi, når lyset slukkes, er spændende og kreative sexpartnere. Når vi mange gange i virkeligheden for ængst burde være faldet om af træthed. Løsningsforslag: Få overblik over og skriv ned, hvordan og til hvad du bruger din tid på. Nu ser du hvad du overkommer sort på hvidt. Er der noget der er mindre vigtigt end dit sexliv? Er der noget, som du derfor vil overveje at uddelegere til andre eller at nedprioritere? Hvis sex er vigtigt for dig, bør du prioritere det på samme måde, som du prioriterer andre vigtige ting. Afsæt tid til sex i løbet af ugen - og ikke bare 15 minutter men f.eks. en eller et par aftener om ugen, hvor du aftaler med din partner, at i holder "voksenaften". Når livet er så hektisk har vi brug for tid til at komme ned i tempo. Sex er ikke en nydelse, hvis det skal overstås på 15 minutter.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 slenger meg på HI her.....min mann tar DEN samtalen hvis det går 2 dager og ikke noe sex.......han har et behov som bare ei nymfoman dame kan dekke tror jeg:) Så blir han irritert fordi jeg ikke tar initiativ,kler meg i kostymer eller finner frem leketøy.Synes det er moro en sjelden gang,men jeg skulle virkelig ønske vi hadde sex 2 ganger i uka.Da har det bygget seg opp spenning.....men den spenningen forsvinner hvis en har sex hver bidige dag.Hvis vi har sex tidlig på kvelden må jeg regne med at det kommer når vi legger oss. Det er skikkelig turn off å høre konstant mas om sex og så skjønner han ikke at jeg ikke vil ha det hele tiden.Da vet han ikke om han vil være i forholdet mer siden vi er så forskjellige,da kan det heller være spør du meg altså! Alle må møtes på halv veien og skjønne at det er ikke digg HVER dag og en blir ikke tent av sex prat hele tiden.....
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Takk, den artikkelen skal jeg titte innom:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå