Mamma`n til Markus =) Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Det er mye snakk om vinterdresser i alle merker. Men jeg har ikke sett at noen har snakket om Polar`n o Pyret sine vinterdresser. Vi hadde deres dress til minsten i fjor og var veldig fornøyd med den. Vises ikke at den er brukt og han var både varm og tørr gjennom hele vinteren. Andre med erfaringer om disse dressene??? Var å så på Reima sin dress i går etter alle anbefalingene jeg har lest her inne. Må innrømme at jeg ble litt skuffa... Syns stoffet var litt stivt og bevernylon-lignende. Syns også at løsningen i halsen ikke var noe særlig. Går ikke ann å glide helt opp. Blir liksom åpen i halsen. Kan godt være at mange liker dette og har en halskrave e.l. istedenfor.
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Jeg har polarn o. pyret til gutten min. hadde i fjor også. den var jeg kjempefornøyd med. holdte han god og varm, men han ble ikke så varm at han svetta. (han blir veldig fort varm og svett) god bevegelighet også. anbefalles:D
Loyloy Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Den ble testet... det er den som forkortes Po.P
Mamma2OO5 Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Hva tror dere om parkdressen da? Lurer på en sånn til min baby. er de store i str?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå