Gå til innhold

Heisann! :-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen kommende mammaer som bor på Nordstrand eller i området rundt? Jeg har termin 1.oktober, og det hadde vært kjempekoselig å komme i kontakt med flere i samme situasjon :-)

 

Håper ellers alle her inne har en fin dag! Selv venter jeg veldig på fødselen, 6 dager igjen til termin og merker svært lite symptomer på at lillegutt kommer for å hilse på snart. Min egen termin var egentlig igår...... Om noen har tips til hva jeg kan gjøre som setter ting litt igang er jeg supertakknemlig for det. Rømmegrøt og kanel ble forsøkt igår...hehe :-)

 

Lykket til alle sammen!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Ikke lenge igjen nå:)

 

Jeg bor ikke så langt fra deg i Drøbak, har termin 26 oktober men regner med at hun annkommer noe tidligere:)

 

Jeg foreslår, en liten husvask om du greier, men ikke slit deg ut.

I kveld, kan du ta med din kjære på en spasertur i deilig høstluft, (tungdekraften hjelper til vet du..), deretter kan du unne deg et lite glass rød vin, det skal visst fungere. Om lysten og formen er der, er visst samleie den opptimale igangstarteren..Ellers får du se om rødvinen kan gjøre susen.

 

Lykke til:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En spurte om tips, da, og fikk tips.

 

Burde heller takke for tipsene i stedet for å komme med med den berømte pekefingeren....men trenger jo ikke følge dem, visst de føles feil for deg.

 

Jeg vet om noen som har prøvd litt rødvin for å få i gang fødsel. Tror ikke en ferdig utviklet baby tar særlig stor skade av at mor drikker 1 dl rødvin. Men vet ikke om jeg kommer til å gjøre det selv for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei LilleLykkemor!

 

Det var jeg som skrev det første innlegget, og har dessverre ikke rukket å takke for tipsene enda. Tusen takk!

 

Er enig med deg, spør man om tips får man ta de man får :-) Så kan man jo heller velge om man vil benytte seg av de eller ikke.

 

Ha en strålende høstdag! Et herlig vær å gå seg en lang tur på, 2 dager igjen til termin her......og merker ingenting bortsett fra litt murring nederst i magen.

 

Håper formen din er bra!

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...