Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på en quinny 3xl freestyle. Noen med erfaring? Lønner det seg å kjøpe i Sverige eller gjennom ebay.com

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøpte dn vogna no..veldig god vogn, vart på tilbud dær jeg kjøpte dn så betalte bare 4400 for dn å bag.. ruker sittedelen på min datter så har blitt godt vandt å er veldig fornøyd:)

Skrevet

Jeg hadde ikke turt å bruke penger på quinny vogn, har så og si bare hørt at det er dritt vogner :-S

Lurer på om det ikke er 3xl som har fått kallenavnet "veltepetter" også?

Vi ble til og med advart mot denne vogna i butikken når vi skulle ha ny vogn til frøkna vår.

Skrevet

fikk beskjed i butikk i går om at den gikk ut i fjor.. Maxi cosi mura er etterkommeren. et alternativ kan jo være den eller speedy vogna til quinny. og, enten er du heldig med en quinny vogn, eller uheldig.. kan ta laaaaang tid å få nye deler ect, og har vell verdt en god del negativt rundt dem:o/ men vet også om de som er kjempefornøyd

Skrevet

Kjenner endel som har quinny, og jeg har ikke hørt èn som er fornøyd og liker vogna.. Har ikke prøvd den selv alså, men ville bare si det, så du ikke gjør noe bomkjøp! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...