Gå til innhold

Er det ikke sånn at

Anbefalte innlegg

Skrevet

opptjeningen av ferie går fra 1/1 - 31/12?

Jobber i kommunen hvis det har noe og si. Har spurt konsulenten men fikk ikke tak på hva hun mente egentlig.

Hvordan er det med fri med lønn ved flytting? Hvor mange dager har jeg krav på? Har fått høre at det kommer ann på hvor langt det er man skal flytte men er usikker.

Vi skal flytte ved juletider og begynne i ny jobb første mandag i 2009.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel bare en flyttedag man har krav på.

Skrevet

opptjeningen går fra din nevnte dato, og en dag som man har krav på ved flytting.

Skrevet

Det er ikke sikkert du får flyttedag.... skal du fortsette i samme kommune-arbeidsgiver?

Vet det er noen som nekter flyttedag om man ikke skal fortsette å jobbe i same jobb.... :(

Skrevet

Skal flytte fra nord-norge til midt-norge. Skal si opp fra 1 januar. Mister jeg ferien min for dette året d eller eller må jeg ta den før jeg slutter? Har 12 dg igjen v årtes ferie. Vil det da si at jeg må avvikle dette + det jeg har tjent opp i år eller er jeg helt på bærtur her?

Skrevet

Det du har tjent opp i år må du ikke avvikle i år. Du kan velge å få feriepengene utbetalt i år, men da må du skatte av dem på vanlig måte. Ellers kan du velge å få dem i ferien din neste år, da du uansett ikke vil få noen feriepenger fra din nye arbeidsgiver.

Den ferien du har igjen av årets ferie må du ta før du slutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...