Gå til innhold

Den helvetes nabokatta assa...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jo omtrent ikke ha snuppa liggende ute å sove i vogna...

Den skal jo opp i vogna og sove den katta å..

Nå har den ødelagt 3 myggnett for meg...

Har katta selv men det skal ikke oppi vogna for å sove..

Irriterende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Irriterende, enig. Jeg turete ikke aa lag soennen min sove ubevoktet ute pga en 12 kg nabokatte som tydeligvis var veldig interessert i aa sove i vogna hans :-(

Skrevet

Skjønner deg godt.

Men dessverre er det slik at vi mister retten til å gjøre hva vi vil på vår egen tomt når naboen bestemmer seg for å skaffe katt.

Blir så sinna. endelig har vi stor plass ute, men ha vogna ute eller puter i stolene kan vi bare glemme, grrrr.

Skrevet

Må passe på putene her å.. vi har 65 kvm med terasse så er lykkelig fordi vi har så stor uteplass, men å fly etter putene hele tida er ikke moro..

Katten vår ligger ikke i putene for han har aldri fått lov...

Er greit at de ligger på putene hos naboen.. hehe er jo deres katt og putene deres er ute hele året og hele døgnet.. deilig puter tenker jeg :S

Kankje derfor katten kommer til oss og vil sove.. :(

Skrevet

Mange måter å kvitte seg med katta til naboen på.

Men det enkleste er vel å kjøpe seg kattenetting til vogna i stedenfor myggnetting. Kattenettingen er grovere i maskene som gjør at potene/klørne ikke får feste. Prøv å kjøp et kattenett.

Skrevet

Å, finnes det?

I barneutstyrsforretning eller dyrebutikken??

Syns forsatt det er litts kummelt i og med at katter har en tendens til å legge seg på ansiktet til babyene...

Må gå å sjekke hele tiden..

Skrevet

Nei gå heller til naboen og krev at de skal kjøpe det.

Synes det er på tide at eierene til kattene som forpester nabolaget er de som må stå for merutgiftene nanoene har.

Det bl.a. i form av kattenetting til vogner, lokk til sandkasser og Katt Deg Vekk i ubegrenset volum.

Skrevet

I utstyrsbutikker, der de har vogner, regntrekk, myggnetting osv...

Skrevet

Ja burde gjøre det. Har sagt i fra at den katta ligger på putene o.l ute, men det virker ikke som om de bryr seg...

Skrevet

Få gubben din til å gå på verandaen til naboen ta frem snappern og PISSE ned alle uteputene. Da blir det nok en annen låt i pipa.

Skrevet

HAHAHAHA, syns jeg ser det.. Tror ikke de hadde brydd seg siden putene dems er ute hele året... De er sikkert fylt av kattapiss allerede....

Skrevet

Kjøp deg luftpistol og fyll den med pussekuler (små gummikuler med hull i).

Legg deg på lur med vannslangen og spyl både naboen og katta.

Eller du kan få låne bikkja til mutter`n, da er det nok lenge til pus kommer tilbake.

Skrevet

Ja, kanskje jeg skal låne meg en hund.. hihi

Skrevet

Må da finnes en illsint kjøter som hater katter som pesten.

Du får saumfare nabolaget for å finne en å låne en liten stund.

Ganske grei løsning det =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...