Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Går rundt å e lei mæ for ingenting.. føler meg ikke at jeg er meg selv i hele tatt.. Lurer på om det kan ha med cerazette å gjøre. Noen som har et godt forslag til anden prevensjon. brukte trionetta før jeg ble gravid, men det selges jo ikke lenger. prøvde hormonspiral men kroppen min ville vist ikke ha den for jeg blødde konstant i en liten uke etter på.., Det var et unikt tilfelle sa legene... :.( tok den ut jeg.. har egentlig ikke lyst til å ha noe hormoner og dritt i kroppen min heller. Men beskytte oss må vi jo... huff Vanskelig til meg dette. Vil bare bli meg sjøl jo...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Ammer du enda da? Hvis ikke så er det mange p-piller og velge mellom. Jeg gikk på yasmin før fødselen, og var veldig fornøyd med de. De er litt dyre da. Nå går jeg på mercilon, har ikke noe å klage på med de heller. De er mye billigere enn yasmin også Jeg gikk også på cerazett mens jeg ammet. Hadde en del humørsvingninger med de. Så var en lettelse og slutte med de. Selv de var helt greie ellers. Eller så kan du sette inn p-stav. Har ikke erfaringer med det selv, men vet om mange som er fornøyd. Kobberspiral da? Kan jo hende kroppen din liker den bedre:p
Øyboeren med to små <3 Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 har slitt med det samme når jeg brukte cerazette, + voldsom vektoppgang..! :s så jeg slutta... men leter også etter nytt prevansjonsmiddel, selv om det jo egentlig ikke gjør meg så mye å bli gravid.. men planen er jo hovedsaklig å vente så..
mizz25 Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Huff.. ja æ går å på cerazette,men e nu iferd med å slutt å amm,å da trur æ at æ ska gå tebake på nuvaringen =) vektoppgang pluss masse humørsvingninger med cerazette... Stakkars sambo.. hehe ;-)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Takk for at dere svarer. Kjempe kjekt!! Ammer ikke lenger, slutta for et par mnd,siden. Har bare helt glemt at jeg kan bytte til noe annet. Trur ikke jeg kommer til å prøve noen spiral enda, var en alt for ond opplevelse sist gang. Har hørt snakk om at man kan måle temperatur for å finne ut om når man er fruktbar. Høres helt topp ut. Men litt rart . Noen som vet noe?? Har så utrolig lyst å bare kast bort tablettene.... Vil bli meg selv igjen. Stakkar min samboer å, han sier at han aldri har sett meg så sint og lei meg før... Blir fort en krangel her i huset for tiden. Er jo ikke sånn jeg vil at det skal være.. vil bare vær glad igjen,,,
ifie Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Da jeg slutta med cerazette ble jeg forelsket i kjæresten min igjen! Jeg hadde ingen idé om at jeg var nedstemt (var heldigvis ikke deprimert) før jeg slutta - visste bare at jeg hadde mistet sexlysten... En uke eller to etter at jeg sluttet kjente jeg at jeg ble glad! Kjæresten ble glad og jeg var ikke så sliten lenger! Sexlysten kom også også tilbake Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå