Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Var på Coop Mega igår. Oppdaget da en kvinne på min alder med barnevogn. Pliktoppfyllendes dibber som jeg er,fulgte jeg etter henne for å sjekke at ungen hadde det bra. Fant mange urovekkende ting der jeg nærmest spionerte på henne mellom to frokost blandinger! Det verste jeg oppdaga var at hun handla ferdig pizzabunn! Og det på en vanlig onsdag!Stakkers unger! Hva med kosen ihelga? Så også at hun handla is!Midt i uka..Merker jeg feller et par tårer mens jeg tenker på de stakkers ungene..
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 hahaha Thank you - you made my day Ser deg for meg Men spøk til side, synes det var helt rett av deg!! Hvis man ikke følger med på hva andre mødre gjør med barna sine, hvordan skal man da vite hvem man skal unngå i barnehagen? Hennes barn er helt sikkert de som blir bøller og mobbere!! Noe å tenke over før man serverer pizza eller taco på en onsdag.. Eller verre - en TORSDAG!!!! (Av en eller annen grunn er tirsdag og torsdag de dagene som er mest hverdag av alle)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 *Fnise* Det kan jo være at hun har tenkt å spare isen til helgen, eller? Men det er alvorlig tidlig å kjøpe allerede nå.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Jeg er 100% overbevist om at hun skulle spise den igår. Var nemlig morsinstinktet som sa meg det..For en grusom verden vi lever i:(
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Og hvis hun kjøpte den allerede da for å spare den til helgen - vil det grense mot tortur mener jeg!! Barna vil jo vite at det er is og godsaker i fryseren - og dermed lengte etter det! Da vil hun jo også være en dårlig mor, som piner barna sine!!!! Nei, uansett hvordan det var - du bør nok melde fra til noen..
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Åj, var det meg du så? Men jeg sa fra til den mammaen som sto ved siden av meg i kassa, og som hadde en toåring eller no sånt i vogna; at den isen, den skal være til lørdag! Da trodde jeg det var greit, jeg?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. september 2008 #8 Skrevet 25. september 2008 Ja jeg ville helt klart ringt barnevernet;-) Så sant damen ikke er som meg da??? Som spiser is etter at barna har lagt seg.....FY MEG!!!!
Reveenka Skrevet 25. september 2008 #9 Skrevet 25. september 2008 Haha, den isen jeg kjøpte i går kan vi jo ta i morgen da - unga kan få litt også!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. september 2008 #10 Skrevet 25. september 2008 På en fredda.... er du helt GAL??????? Nei ungene må vente til jul Reven......sånn er det med den saken:o)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #11 Skrevet 25. september 2008 Huff håper det ikke var meg du så. I såfall vær så snill ikke meld meg. Er allerede meldt dit av en meddibber, har ikke kjøpt reimadress skjønner du.
lillemor19 Skrevet 25. september 2008 #12 Skrevet 25. september 2008 hva om hun har flere barn? og kanskje en har bursdag? eller at det spares til helga? eller er hun en slem mor og spiser det selv? å fy og fy!! pizza er ikke det verste, og har du hørt om dessert?? trur ikke du bør tenke så nøye over det!! det kan jo hende de venter besøk og! pass på deg selv og dine egene barn du!
lillemor19 Skrevet 25. september 2008 #13 Skrevet 25. september 2008 hva om hun har flere barn? og kanskje en har bursdag? eller at det spares til helga? eller er hun en slem mor og spiser det selv? å fy og fy!! pizza er ikke det verste, og har du hørt om dessert?? trur ikke du bør tenke så nøye over det!! det kan jo hende de venter besøk og! pass på deg selv og dine egene barn du!
lillemor19 Skrevet 25. september 2008 #14 Skrevet 25. september 2008 hva om hun har flere barn? og kanskje en har bursdag? eller at det spares til helga? eller er hun en slem mor og spiser det selv? å fy og fy!! pizza er ikke det verste, og har du hørt om dessert?? trur ikke du bør tenke så nøye over det!! det kan jo hende de venter besøk og! pass på deg selv og dine egene barn du!
lillemor19 Skrevet 25. september 2008 #15 Skrevet 25. september 2008 hva om hun har flere barn? og kanskje en har bursdag? eller at det spares til helga? eller er hun en slem mor og spiser det selv? å fy og fy!! pizza er ikke det verste, og har du hørt om dessert?? trur ikke du bør tenke så nøye over det!! det kan jo hende de venter besøk og! pass på deg selv og dine egene barn du!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #16 Skrevet 25. september 2008 Du trenger ikke å gjenta ting 4ganger!Tror jeg melder deg i samme slengen!Du må være en dårlig mor så freidig som du er!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #17 Skrevet 25. september 2008 hahaha! Er det her et særiøst innlegg??? Er det ikke samme f hvilken dag man handler hva på? Eller må man spørre deg først??
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #18 Skrevet 25. september 2008 Nei det er ikke seriost.Men skremmende at folk kan tro det. Sier vel sitt om dette forumet;) Går jo over all styr med disse truslene om barnevern;)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #19 Skrevet 25. september 2008 Sug lut humoren som har tatt av? ;o) Feller noen tårer med deg, HI. Det der høres utrolig trist og fælt ut. Stakkars,stakkars små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå