Gå til innhold

noen andre som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg er 21 + 4 på vei og når eg ligger på ryggen og tar og klemmer på magen kan eg komme bort i noen punkter på magen som er så vondt.. sårt og ømt på en måte.. det er på høgre side og litt opp over navlen.. eg kan ikke huske at eg hadde det sånn forgje gang.. kan dette vere noe farlig??? håper det er noen som vet.. ( og av og til når gutten min på to år sitter på fangen så kjørere han albuen inn i magen og det er så vondt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke kjent ømhet på samme sted som du beskriver, men jeg har vært litt øm i nedre del av magen ved trykk etter at jeg hadde på meg et belte hvor spennen tydeligvis hadde trykt litt. Kanskje du er øm pga toåringen din som herjer litt? Jeg vet ikke...

Skrevet

ja! har et skikkelig ømt punkt på venstre side av magen...

det kjennes ut som et blåmerke på en måte når jeg trykker der, har vært sånn i over en uke, men på ul var alt fint =)

tenkte jeg skulle spørre jordmor om dette.

sikkert ikke unormalt eller farlig, men man lurer jo =)

Skrevet

ja blåmerke føles det ut som.. man blir jo veldig bekymra.. er ganske ekkelt.. tenkte eg skulle spør jordmor men skal ikke dit før om 14 dager.. så viss du skal før meg og får spurt må du gi meg en beskjed om ka det kan vere...

Skrevet

Jeg har også hatt ømme punkter, men ikke de siste ukene. Er 21 uker nå. Men jeg tror det bare er livmora som vokser, for selvfølgelig gjør det litt vondt å lage et lite vidunder :)

Skrevet

Hvis de ligger med en albue ol inn i samme punkt hele tiden kan det føre til ømme punkt. Har et ømt punkt akkurat der du beskriver, og jeg kjenner det er der babyen trykker mye. Har nevnt det for jm, og hun var ikke bekymret over det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...