molly polly Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Noen som har tips til hvor jeg kan kjøpe mamma bukser som ser normalt fine ut? synes mange av de på hennes og mauritz er litt kjedelige bak på lommene ..., men de har fått noen fine også. Ønsker tips på butikker og nettbutikker.
litjpia73 Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Den fineste buksa mi er en sort stretch-bukse som jeg kjøpte på Ellos ved en feil lenge før jeg ble gravid, haha... beholdt den fordi jeg hadde jo planer. Trodde det var en sånn bukse som var høy på livet bare. Jeg har også kjøpt en ganske stilig dongeribukse på Polarn og Pyret, men den vokste jeg utav i lårene (trodde ikke jeg skulle få så feite lår etterhvert :-)
Underveis --> Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Har kjøpt en bukse fra mamastore.se, og har akkurat bestilt to til. Veldig fornøyd! Ser helt vanlig ut. Kanksje litt dyre noen av buksene, siden man ikke skal bruke de så lenge, man fasan så gode!
Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Jeg fikk min første mammabukse i går, og den er jeg kjempe fornøyd med! Jeg bestilte den på www.denkulemage.no, det er mye dyrt der, men jeg kjøpte en buske til 499,-... Den er super
Krissy78 Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Kjøpte du buksene på mamastore.se i samme str som du brukte før du ble gravid?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Jeg har kjøpt en nydelig kosebukse (men kan bruke den i offentlighet) fra Boob på mammahuset.no. Litt dyr (675,- tror jeg det var), men har hatt den før og den var deilig å bruke de første par ukene etter fødsel også mens magen stabiliserte seg litt. Den ER så behagelig!! Sort jersey. Har også bestilt en cargo-bukse fra denkulemage.no men den har ikke kommet enda, så skal ikke uttale meg om den før jeg har prøvd ;o)
miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Har kjøpt min jeans på polarn o pyre, og liker den veldig godt. Kosta 595 kr. Greit å få prøve bukser før en kjøper syns jo jeg da, isteden for å kjøpe på nett...
To små - en rosa og en blå Skrevet 25. september 2008 #8 Skrevet 25. september 2008 Jeg kjøper alle mine bukser på "9 måneder" i Sandvika. 2 Wear er veldig gode å ha på. Har er jeans jeg kjøpte til 599kr og en svart smal til 499kr. Ikke så mye dyrere enn HM og føler at de holder veldig godt. I tillegg fører de MamaLitchus (?) også (Vero Moda). Masse fine rimelige klær som ikke alle andre har.
74skytte Skrevet 25. september 2008 #9 Skrevet 25. september 2008 Jeg har bukser fra H&M, og jeg får mye skryt for dem. Det synes ikke at det er mammabukser, det ser bare ut som den er lav på livet. Det har vært mange som kommenterer dem. Kosta 349,- kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå