Lykkelige-tulla Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Er 12+6 nå så jeg hopper inn her. Håper vi alle får ne koselig tid fremover i nydelig høstvær! Lykke til alle sammen.
:*lillefru*:har født*: Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Gratulerer med 12 fullgåtte uker & litt til ) Velkommen hit til 2.trimester, håper du får en fin tid her ) Er 24+6 & venter nr 3!
Star83 Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Henge meg med deg jeg da! Har helt glemt at jeg er kommet inn i nytt trimester jeg! Jeg er 13+1 eller 13+2 i dag,så da kommer jeg og! Ja,håper vi får det koselig fremover!!! Gleder meg MASSE til ul!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå