Gå til innhold

Noen som e temp ekspert?

Achieved my Everest79-♀2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hej

Jag blir inte klok på min temp.. Hade en MA i augusti å började tempa ca 2 uker etter, men har svängningar i temp hela tiden allt från 36.3 till 36.9. Den svänger ena dagen 36.5 å så 36.3 å så 36.9 för å så bli 36.4.. varför svänger den så? Testade positivt på el-test den 10-11/9 då va tempen på 36.4.. 36.9 var den den 18/9 medans den idag e 36.3. tar temp vid samma tid varje dag!

Undrar även på om tempen alltid måste vara hög om men e gravid? Har gått 8 uker etter MA å ingen mens, men tempen e låg..

Blir inte klok på detta=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Når tempen svinger så mye så er det desverre ofte et tegn på at du ikke har hatt EL. Har hørt at syklusen kan være litt ustabil rett etter en MA/SA. Du kan jo ta en test for sikkerhetsskyld? Håper at du får en spire i magen snart som blir der i 9 mnd!:)

Skrevet

Tack för svar..

Ja jag har åxå läst att det tyder på utebliven eggløsning. Å ja det kan kanske vara sant, kanske kroppen försöker men inte får det till eller nått? Har ju fått positivt el-test.. blir tokig på detta, 55 dagar utan mens e lääänge!!

Vill inte ta nått test, blir deppad bara av att tempa så behöver nog inte nått mer bevis antar jag.

Hoppas det klaffar för dej snart, e du på din 23pp på första barnet?

Skrevet

Tusen takk:) Er i 23pp på første barnet ja, så begynner å bli litt lei. Har du barn fra før?

Ja det virker som kroppen din prøver men ikke får det til, spesielt siden du fikk positiv el-test. Kan tenke meg at det er frustrerende å gå 55 dager uten mens!:( Hvis den ikke kommer snart, så kan du jo spørre legen om du kan få tabletter for å få i gang mensen igjen.

Håper du får mensen snart og at det blir klaff med én gang:)

Skrevet

Nej inga barn fra förr.. spiren satt i prinsip på forsta försök sist så hoppas det går fort denna gången åxå, bara jag får denna mensen!!!

Förstår att du börjar bli lei, har ni varit å kollat så allt e oki?

Skrevet

Hvis det gikk på første forsøk sist, så blir du nok raskt gravid igjen når mensen kommer i gang:) Men skjønner at det er utrooolig frustrerende å vente på mensen!

Jeg har tatt innvendig ul og masse blodprøver, og alt ser fint ut hos meg. Har litt problemer med å få overtalt sambo til å levere en sædprøve, men ser ut som han har gått med på å levere om ingen ting har skjedd innen 3 mnd. Så da får vi håpe at det skjer noe:)

Hvordan tar samboern din prøvingen da?

Skrevet

Han tar det like sporty som mej å e lika klar.. men det e ju mer jag som vet när vi må ha sex å så=) blir ju lite mer schema-sex..hehe. Å nu när vi inte vet nått så har vi kört på varannan dag metoden, men klart inte 100% varannan dag da!

Din man då? Har förstått att det e lite känsligt för män att kolla sina simmare, men e ju för en bra sak!

Massa massa lycka till=)

Skrevet

Så bra at du har en mann som er like ivrig:)

Fort gjort at det blir litt skjemasex ja, men sånn blir det jo ofte når man prøver. Man vil jo gjøre alt for at det skal klaffe:)

Sambo var ikke så ivrig i begynnelsen, men nå er han minst like ivrig som meg på å treffe EL og sånt. Og han begynner også å bli ganske lei, men har gruer seg veldig til den prøven. Ja det er tydeligvis veldig sårt for mannfolka, men jeg synes at det vi må igjennom er mye verre egentlig.

Masse masse lykke til du og!:) Selv om det er en veeeeldig liten trøst, så vet du ihvertall at du kan bli gravid. Og jeg tror at du blir det snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...