WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Til de som måtte kjenne mitt gamle nick; byttet litt på nicket, ble noe tull med kontoen min. Så nå er jeg "WF og jentene". Og jeg må bare få si at vi er veldig veldig heldige altså! Lille Matilda er nå 3,5 mnd og for en jente! Hun har den siste uka sovnet mellom 20 og 21, og sover HELE natta! Ikke mat og sjelden jeg må inn og putte i smokken, er kanskje inne hos henne én gang, i løpet av hele soveperioden om natta. *godsmacked* Hun sover til 7.30 ca, og da er hun bare et eneste stort smil nede i senga. Storesøster Fanny på 2,5 år er veeeldig stolt og glad i lille'n, og koser og passer på støtt og stadig. Veldig lite sjalusi, så å ha to barn må jeg si går over all forventning! Koser oss masse vi! ))))))
mamma-til-4 Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Jeg husker wollarfruen vettu;) Så bra at det går så bra med jentene dine da:) Høres ut som dere har det bra,og da er det jo ingenting som er bedre:)
Gjest Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Så bra! Ingenting er hyggeligere å høre enn det:)
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 25. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2008 Hvordan går det med deg og tuppene dine da tillab? når ble minsten født igjen? husker bare at du slo meg godt hva angikk veddemålet vårt ;o) tjihi...
Gjest Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Koselig da Har det blitt noe skriving paa deg?
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 25. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2008 Hehe...ja faktisk. Har fire historier, som jeg driver og pusser litt på. Den ene er helt ferdig, de tre andre er i sluttprosessen. Har en kunstner og fotograf i familien som lager illustrasjoner, og det blir sååå tøft! Tror jeg skal prøve å sende de inn, det verste som skjer er jo at jeg får nei...hehe.. Og da hører jeg med svigerfar (han jobber i grafisk) om han kan trykke opp ett eksemplar så jentene kan få dem å lese )
Gjest Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Saa bra! Husk at det ikke er noe galt i aa proeve et annet forlag om du foerst faar nei. En venninne proevde to forlag foer hun fikk napp hos det trejde. Lykke til :-)
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 25. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. september 2008 Tusen takk!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå