åsha Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Ringte for å få HCG nivå i blodverdi i dag, det var på 37, det er vel lite. Lite sannsynlig at jeg er gavid da vil jeg tro. Hadde SA i juli, så da ville jeg tro det er rester. Fikk ikke snakket med legen, så får ringe han i morgen.
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Det beror ju lite på hur långt du skulle vara.. men ja det låter väldigt lågt. Jag hade hcg på 66 4 uker å 3 dagar etter MA i augusti! När i juli hade du din SA? Jag hade utskrapning 2 augusti å testade neg på gr.test 9/9. Skall kryssa fingrar å tår för att du e gravid=)
lillelerke Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Det sies at etter en SA er HCG-nivået høyt i to uker etterpå...og når en ikke er gravid skal HCG`n være mindre enn 3. Jeg tror du er gravid men kanskje ganske nylig befruktet. Kan det stemme? Ta en kontrollblodprøve om to dager så får du graviditeten bekreftet ved stigning. Veldig lenge at HCG`n skal være i kroppen fra juli til nå...du er nok GRAVID! Gratulerer.
åsha Skrevet 25. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2008 Hadde Sa den 9 juli. Ja synes jo det er lenge at det kan sitte i opptil 3 mnd. Men jeg får nok ta en blodprøve for å sjekke, men ble noe deppa ja. Føler meg igrunn gravid også, men det blir vel litt psykisk etter hvert.
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Det e sant åsha, 3 mnd e lite väl länge. Har läst upp till 9 uker men det tror jag e sällan. Själv sliter jag med utebliven mens å det e otroligt frustrerande. E 54 dagar sedan utskrapning å ingen mens i sikte.. Grrr Håll oss uppdaterade på vad som sker.. tror nog du e gravid jag=)
åsha Skrevet 25. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2008 Ja jeg håper innerst inne, men er vel ikke så opptimistisk. Jeg har heller ikke fått noen mens eller normal syklus etter Sa, men hadde jo da blødninger i 3uker etter på. Om det skal vise seg at det ikke er noe mer stigning, vil jeg forlange en ordentlig undersøkelse hos Gynekolog. Får håpe din mens kommer snart da, det er så utrolig kjedelig å gå slik å vente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå