Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 hva kan det være. hun hoster en del å har gjort det en stund. har ikke hatt noe feber. har gidd henne hoste saft i en ukes tid men ser ikke ut som det blir bedre.. hun er i barnehagen siden tilstanden er helt fin men har tykk lue og hals på seg. hun skal være hjemme hele høstferien, tror dere det kansje vil bli bedre da?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 25. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2008 ja vil skal det;) men vi er vekke i høstferien skjønner du å i morgen reiser vi tidlig. så vi har ikke så god tid denne uken.. men går det ann å få time hos den gamle fatlegen vår i bergen tror du? eller kan jeg gå på barneklinikken/legevakten?
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Jeg ville ringt til legevakten i kveld. God bedring!
Koseklompen Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Komme deg til legen alikevel dere selv om dere kanskje har dårlig tid om dagen. Ting kan settes til side til dere har vært hos legen, og en legetur tar ikke så lang tid.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 25. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2008 ja er ikke så lett når man går på skole å jeg ikke har sertfikatet. men skal ringe legen i friminutte å håper han har en ledig time i morgen for fikk nettopp meld av samboeren at de hadde fått fri i morgeg(går også skole) så da det passet fint for da kan han kjøre til legen:D for vist jeg skal dra må jeg ta buss å slik så da tar dte plutselig veldig lang tid. å han kan ikke dra når de har filming og tv sendig for det er det viktigste.. men no håper eg det fikser seg. vist ikke får eg ringe legevakten i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå