Gå til innhold

Tenk at i 2 netter

Anbefalte innlegg

Skrevet

har Minsten sovet uten å våkne hele natta. Tolv - tolv og en halv time!

Det er deilig det! Ikke gi mat, ikke gi smokk, ikke tørke snørr og hoste opp slim, ikke måtte legge ned en krabat som står og hopper i senga og skriker.

Tror han har holdt det i en måneds tid med å våkne en og to ganger pr natt, han har vært tett og jeg har vel egentlig ventet på flere tenner. Tenner er det ikke kommet flere av, men han er ikke så forkjølet lenger og plutselig kunne han sove igjen. Hele natta som ingenting :-)

Første natta våknet jeg i tre-fire-tida og ble liggende og halvsove til morgenen fordi jeg ventet på at han snart ville opp. Bortkastet :-)

I gårkveld var jeg ikke hjemme heller så det var pappa som stelte for natta,- det betydde ingen kveldspupp engang...

Håper dette er starten på en ny rutine. Det er jo ikke lenge til jeg begynner å på jobb igjen nå, og da er det godt om vi kan sove hele nettene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!

Deilig når de endelig sover natten gjennom og godt at han er frisk og får den hvile han (og mor) har behov for.

Skal krysse fingre for at nye rutiner varer og at tennene komer uten mer gruff:o)

Skrevet

Så deilig! Det er klart dette er starten på en ny rutine. Så utrolig uthvilt man kjenner seg de første nettene man har fått sove uavbrutt, man føler det som om man orker alt :-D

Her har begge de små bestemt seg for at det skal være motsatt. Etter fire måneder med ro fra Minstesnupp har hun igjen begynt å skrike på natta. Ikke bare hun, men Lillebror også. Omgangssyke ble erstattet med forkjølelse, så det er sikkert forklaringen. Minstesnupp har dessuten to store blålige kuler oppe i munnen sin. Jeg håper at tennene bryter igjennom og at forkjølelsen blir borte, for nå er jeg trøtt. Og om fem dager er jeg på jobb...

Skrevet

Det er godt for kropp og sjel å få sove en hel natt uten avbrytelser som smukkinnputting :)

Det går litt opp og ned med hel nattesøvn her. Som regel soves det hele natten. Det går seg jo som regel til, og godt er det, spesiellt når man snart skal begynne å jobbe igjen.

Skrevet

Så heldig du er, krysser fingre for deg for at dette er en ny trend med å sove hele natten.

Her i huset sliter vi med mange våkeperioder i løpet av natten, gjerne 2-3 ganger i løpet av en natt, og en veldig tidlig start på dagen, stort sett i 5-tiden. I natt var det faktisk ikke så verst, våknet først kl 4.15, men var da våken i 1,5 time før han sovnet igjen for så å våkne kl 6.15. Ja, ja, håper at det snart blir bedre. Tar på med lite søvn og man aldri får hentet seg inn igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...