Gå til innhold

Var på møte i bhg. og ble overrasket...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo. Jeg ble veldig positivt overrasket over personalet, alle planene dem har for aktiviteter og måten dem lever seg inn i planene sine. Tror dette kommer til å bli en knall avd. å ha minste mann på sånn egentlig.

Men så ble jeg litt sån HÆ??? over en pappa. Lurer på hvilken planet han kommer fra eller egentlig befinner seg på. Det ble snakk om mat. Personalet ville at barna skulle ha med seg litt mere mat, for enkelte ble veldig sultne i løpet av ettermiddagen. Denne pappaen kunne ikke forstå hva som var poenget med at ungene skulle spise en skiv eller noe kl. 15 for det var jo middag kl. 16.00 - 16.30. Og det var jo sånn ALLE hadde det. Denne pappaen har hatt barn i denne bhg i 3-4 år. Han fikk beskjed fra personalet om at det faktisk var en del barn igjen i bhg. etter at hans barn var hentet, og at det var noen som faktisk sluttet på jobb kl. 16 og ikke fikk vært der før 16.30. Og da var det gjerne ikke middag før i 17.30 -18.00. Da ble han jo helt "himmelfallen". For man burde jo kunne tilrettelegge arb.dagen sin for det hadde jo dem klart.

HAAAALLLLOOOOOOOO, ikke alle kan begynne tidlig og gå tidlig. Noen har faktisk FAST arb.tid.

Jeg trodde faktisk ikke at voksne mennesker som ser tilsynelatende oppegående ut kunne være så "snevre" eller hva jeg skal kalle det.

Hvordan er det hos dere, får dere hentet ungene før kl. 16 når dere jobber hele dager og gjør alle i deres bhg. det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, vi jobber ofte til 16 (fleksitid betyr ikke at man alltid kan gå tidlig). Og så skal vi handle, kanskje gå en liten tur osv og da blir det middag ca 18 hver dag.

Vi løser det ved å ha med litt mat som gutten spiser på vei hjem. :)

Trangsynt pappa da:)

Skrevet

Jøss, men da er det jo bare for han å legge opp matpakka sånn at det passer hans unge da hehe....noen skal liksom kverrulere på alt mulig hehe

Jeg har tydeligvis alltid for mye mat i matpakka til snuppa, for den er aldri tom når vi kommer hjem om ettermiddagen. Jeg henter henne rundt 15:15 og da får hun gå og gomle det hun ønsker av restene av matpakka frem til middag.

Blir som regel en god del frukt på henne i løpet av en dag, hun er ikke så veldig glad i brød lenger :-( Men spiser godt med frukt og det er jo sunt hehe. Med de får iallefall i henne en brødskive til lusnjen i barnehagen iallefall.

Vi er også kjempefornøyde med barnehagen. Hun går på Ammerudkollen og storkoser seg :-)

Skrevet

Ja det var snevert...! Jeg henter i 14.45 - 15.15 tiden, og da har vi levert kl 07. Mine spiser frukt i 14.30 tiden og av og til en yoghurt også. Vi spiser middag i 15.30 - 16 tiden.

Men dette er oss, og det er masse barn igjen i barnehagen når jeg henter!! Disse får også frukt og evt yoghurt, SAMT matpakke...!

Merkelig hvordan enkelte legger seg opp i hvordan andre gjør det...!!

Skrevet

Vi er forresten også veldig fornøyd med barnehagen! :-D

Skal på foreldremøte i dag, hvor de har et opplegg, gleder meg:-)

Skrevet

Vi er desverre nødt til å ha kråka vår i bhg. fra ca kl 07.30-08.00 og blir ikke hentet før kl. 16.30 alt etter som hvordan trafikken er. Vi måtte jo kjøpe en bil til for å få til å rekke å hente kråka før dem stengte i det hele tatt. Skulle selvsagt ønske at jeg kunne hentet han mye før, men det går ikke.

Har hørt mye positivt om Ammerudkollen fra mange foreldre, så jeg skjønner godt at dere er fornøyde. Har hatt og har enda kjendte med barn der.

Skrevet

Det er slike mennesker som krydrer hverdagen!

Skrevet

Vi skal også på foreldremøte i dag.

De hadde visst opplegg med lysbildevisning.

Mini er å tar gruppebilde i bhg nå. De tok enkeltbilder i går.

Gleder meg til å se de:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...