Gå til innhold

Går det an?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Biofar har ikke sett el snakket med ungene på 11 uker, ikke en tlf eller noe. Han sku hatt de annenhver helg, og har derfor ikke hatt de siden uke 28. 4 av helgene i mellom her skulle liksom ungene vært hos ham. ( nei jeg har heller ikke tatt kontakt med ham, for jeg mener det er hans oppgave da jeg har erfart at jeg aldri kan forholde meg til ham og hvis jeg ringer og spør om ungene skal til ham på hans helg så har han alltid 1000 unnskyldninger som jeg er dritlei av å høre på)

Vi hadde en samt i mai der han på vegne av samboeren sin mente at ting ikke fungerte, så derfor lagte vi en plan svart på hvitt med hvilke uker han skulle ha ungene i helgene. Dette hadde vi fra før av og, men jeg lagte en ny bare for at han er helt &%/¤"#! idiot!

Men han klarer jo ikke å forholde seg til den engang. Ikke en lyd på 11 uker, ene ungen har begynt på skolen og i høst og det var 2 dager h*n spurte etter ham, var jo så stolt og hadde så mye å fortelle. Ungene spør aldri om de kan ringe og snakke med ham, de har sluttet å spørre på en måte og går heller til stefaren sin og får ubegrenset med kjærlighet. Jeg ringer som sagt heller ikke til han for jeg kan ikke fordra typen. Synes han kunne ringt og fortalt ungene sine at han er glad i dem osv, ikke at de skal ringe til ham og spør om de snart skal treffes igjen og han lyger dem og opp i trynet med alle slags dårlige unnskyldninger.

Så i går kveld fikk jeg en mld.. Kommer ungene i helgen?

Kan du ringe meg?

Hva pokker!!!! Hvorfor skal jeg ringe ham? Her har vi ikke hørt et pip på flere mnd, og planer har vi lagt for helga - tar jo ikke hensyn til hva han kunne komme til å finne på lenger.

Kjenner jeg blir såå sint!!! At han tror at han bare kan gjøre hva som passer ham. Ungene blir jo og helt forvirrret - for i perioder er de der kanskje annenhver helg 3 ganger og så går det plutselig 2 mnd imellom neste gang ( dette er ikke første gang - og vinter, påske, høst, sommerferie er uaktuelt, kan være vi blir enige om1.5 uke om sommeren, men han kommer alltid og lev de på døra ett par dager før..)

Men vet ikke hva jeg skal gjøre. Har ikke sendt han noe mld. Venter til han evt ringer. Men det gidder han vel ikke uansett.

Jeg vil jo ikke sende ungene en plass de ikke er 'ønsket' Og der det ikke er noen rutiner osv.

Og det er ikke slik at han er at han er etablert med ny familie osv som krever noe el som han må ta hensyn til, han har samme samboer som han har hatt i 4 år og jobber vanlig 8-16 jobb.

Måtte bare få ut litt aggresjon.

Noen råd? Til hvordan å forholde seg til dette? Kan jeg nekte å danse etter hans pipe- Som jeg har gjort i alle år? Da har jeg jobbet for at ungene sklle ha kontakt med ham - men nå kjenner jeg at jeg ikke gidder mer. Der er så store og nå 6 og 8 år så de begynner jo å skjønne litt.

Her hjemme har de en topp stefar som jeg er gift med og en liten bror el søster på vei, noe som de gleder seg vanvittig mye til.

Legg gjerne ut på skravle for meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...