ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 og, vet dere hva dere får ?? tror jeg var mye trøttere da jeg fikk jente -tror jeg venter gutt nå- flere mederfaring om dette??
tessa888 Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Jeg er forferdelig trøtt om dagen, et mareritt å stå opp om dagene og sover middag igjen når jeg kommer hjem fra jobb. I tillegg til at jeg er trøtt nok fra før må jeg gå på allergipiller med rød trekant som gjør meg ekstra trøtt, var de eneste man kunne gå på under graviditet. Jeg venter en prinsesse:)
mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Jeg er og stuptrøtt om dagene. men så har jeg ei vekkerklokke på to år her som tydelig øver meg opp til nattevåk med å miste smokken på natta og ikke finne den igjen. Og da må jeg inn og gi henne den... Og jeg med venter ei lita jente..
Mars11 Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Jeg er også kjempe trøtt, de siste ukene har jeg sovet utrolig lite - noe som medførte at jeg var totalt utslitt. Var hos legen i går, og ble sykmeldt ut uken. Det var nok lurt, for dagen i dagen er den første på veldig lenge jeg ikke våkner og er totalt utslutt med øyne som nesten ikke klarer å holde seg åpne. Venter jente.
Skihild Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Er kjempe trøtt! Å stå opp er super vansklig, ikke bedre av at jeg nesten ikke sover om natta heller selvsagt. Men ettermiddagsluren er helt påkrevd. Kunne sikkert sovet rundt, om jeg fikk tilbudet om det. Vet ikke hvilket kjønn som kommer her, men kan jo kanskje ligne på jente da??
Trollunn Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Spennende Jeg vet ikke hva jeg får enda... UL 15.10... :) Men jeg er ikke noe uvanlig trøtt vil jeg si, litt tiltaksløs og slapp og rar, men ikke trøtt riktig. Prøvde "pendelen" her en dag, og den sa gutt...
L1981 Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Jg var veldig trøtt i starten... nå har det heldigvis bynt og bli bedre. Er 50% sykmeldt da, så jg trenger ikke stresse meg opp grytidlig hver morgen, og d hjelper:) Vet ikke hva vi får, og vil heller ikke vite d. Har en jente fra før, men kan ikke huske jg var noe spes trøtt da... I fin form og jobba fullt til d bitter end:) Blir spennende og se hva d blir:)
Krissy78 Skrevet 25. september 2008 #8 Skrevet 25. september 2008 Jeg er også veldig trøtt... Jobber fremdeles 100% for jeg er i topp form ellers, men i går måtte jeg være hjemme. Stod opp kl 6 og hjalp til med å få mann og barn avgårde til jobb og barnehage før jeg gikk å la meg igjen. Sov til kl 10, stod opp og spiste litt, gikk å la meg igjen og sov til kl 14. Helt ferdig... Litt mer energi i dag, men jeg kjenner at trøttheten kommer. Har en jente fra før av og venter en jente nå også. Var nok like trøtt forrige gang også, men når vi ikke hadde noen barn fra før av så var det lettere å ligge strekk ut hele ettermiddagen. Det er ikke så lett nå... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå