Fuckin' Cool Bitch Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 The shipping was 8.45 less than we thought and I will reimburse you the difference. Tilbakebetale Refundere Tilgode seddel ???
Sivalur Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Tilbakebetale eller refundere - hvertfall gi deg tilbake de pengene som du har betalt for mye.
Fuckin' Cool Bitch Skrevet 25. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2008 Men når jeg tenker meg om så var det sånn at det kostet mer penger enn det jeg hadde betale inn med Visa og dette skulle jeg betale i etterkant. Jeg spurte da om å få betale med Paypal, men det hadde de ikke. Men de hedde ikke trekt beløpet fra Visaen ennå. KAn det være at de legger til beløpet på Visaen og så trekker ? Men er det lov da ?
Sivalur Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Tror egentlig ikke de har lov til å legge til ekstra på visatrekket ifht det du har skrevet inn på websiden når du bestilte. Vet ikke hvor mye du har betalt for frakten og hvor mye de sa det skulle koste? Men nå viste det seg hvertfall at det kostet 8.45 (dollar?) mindre å sende enn de trodde. Hvis du skulle betale 6 dollar ekstra i etterkant f.eks så skal du jo fremdeles ha 2.45 tilbake. Litt vanskelig å gjette seg til hva de mener når jeg ikke vet summene det er snakk om. Forøvrig kan jeg nevne at jeg en gang var ute og spiste med jobben på en restaurant, så vi var ganske mange der. Dette var i utlandet. Noen dager senere når jeg sjekket kontoen, var jeg blitt trukket for 80 kroner mer enn det jeg hadde signert for på kvitteringen, vet ikke helt hvordan de har fått til det... hvis de har tatt 80 kroner ekstra av alle som var med, så ble det en del penger!! Jeg gjorde ikke noe videre med det da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå