Gjest Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Flere her inne som gifter seg på lørdag?? hvodan ligger dere ann, begynt å få nærver?
To fine jinter ;o) Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Vi gifter oss på lørdag!! Ligger ganske bra an. Blir stress i dag og i morgen, men det hører vel med? Nervene er jeg ferdig med;) Har mistet stemmen jeg da, men ellers går alt fint for seg. Hos dere da? Nerver?? ;o)
Gjest Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Så artig!! Tror vi ligger bra an her også, men det blir litt å gjøre i dag og i morgen. Har lokale som skal pyntes og endel som skal handels inn, men tror det er ganske under kontroll. Ellers så skjer det stadig vekk små strek i regninga....så det er ting å ordne opp i. Siste nå er at barnevakta er syk og vi har INGEN å spørre!! Uff, mistet stemmen høres ikke noe særlig ut, kanskje det er et resultat av skjulte nærver;)(god unnskyldning til å ikke holde tale i alle fall;) Holder på med tale nå om dagen, men får bare håpe den blir ferdig...uff, synes det er vanskelig jeg! Ellers så kommer og går nærvene......men kjenner magen vrir seg om jeg lar meg selv tenke for mye;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå