Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Oppe halv 6 i dag...snakker om turboprinsesse i magen gitt..skjønner ingenting jeg...haha!! Egentlig litt godt at jeg er på jobb og er nødt om å stå opp tidlig, men halv 6 er tilogmed litt tidlig for meg også.....
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Prinsessa mi står opp mellom5 og halv 7 hver eneste bidige dag så ja, er nok oppe....;P skal heldigvis ikke på noe jobb ! jobb nokå gå gravid og ha ei lita på 1 mnd syns jeg.... så nå er d bare å vente på at kl skal bli halv ti så snuppa kan spise lunsj må avgårde og shoppe sofa hadde sett meg ut en på Bohus, en ganske billig en og, nå kom d reklame derfra i posten igår, og da har de visst satt ned den sofaen med 25 % ! yeeeh!! da blir d i alle fall billig sofa på oss ungene herper den nok bare etter få straxer likevel.........)
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 ha ha 1 mnd ble litt drøyt hun er 11 mnd )
isi* med liten januar spire!! Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Hihi jeg har min prins foreløbig kun i magen, men satser på han ligner på mammaen og pappaen sin og er ett solid B menneske. Han er våken å danser om kvelden, f.eks i går når vi skulle legge oss så låg jeg og holdt rundt min kjære å vi holdt på å le oss i hel, da babyen låg å spennte han i ryggen. Han er tidvis våken om natten, men pleier å våkne sånn i ti elve tiden om morgenen. Så nå sitter jeg å venter på at magen skal begynne å hoppe. Sykemeldt ut denne uken så utrolig deilig å få roe helt ned å bare bli kjennt med den lille. Neste uke er det påan igjen med jobb å flyttesjau =) Hvor langt er dere da?
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 jeg er 18+4 idag går så fort mann!!!! herregud.... dette svangerskapet kommer til å fly avgårde:)) skal på ul imorgen !! *glede seg* dere da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå