Gå til innhold

Flere som er oppe tidlig?? Huff...dette blir en laaaaaaaang dag!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppe halv 6 i dag...snakker om turboprinsesse i magen gitt..skjønner ingenting jeg...haha!!

Egentlig litt godt at jeg er på jobb og er nødt om å stå opp tidlig, men halv 6 er tilogmed litt tidlig for meg også.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prinsessa mi står opp mellom5 og halv 7 hver eneste bidige dag ;) så ja, er nok oppe....;P

skal heldigvis ikke på noe jobb ! jobb nokå gå gravid og ha ei lita på 1 mnd ;) syns jeg.... :) så nå er d bare å vente på at kl skal bli halv ti så snuppa kan spise lunsj :)

må avgårde og shoppe sofa :) hadde sett meg ut en på Bohus, en ganske billig en :) og, nå kom d reklame derfra i posten igår, og da har de visst satt ned den sofaen med 25 % ! :D yeeeh!! ;) da blir d i alle fall billig sofa på oss ;) ungene herper den nok bare etter få straxer likevel.........:))

Skrevet

ha ha ;) 1 mnd ble litt drøyt ;) hun er 11 mnd ;))

Skrevet

Hihi jeg har min prins foreløbig kun i magen, men satser på han ligner på mammaen og pappaen sin og er ett solid B menneske. Han er våken å danser om kvelden, f.eks i går når vi skulle legge oss så låg jeg og holdt rundt min kjære å vi holdt på å le oss i hel, da babyen låg å spennte han i ryggen. Han er tidvis våken om natten, men pleier å våkne sånn i ti elve tiden om morgenen. Så nå sitter jeg å venter på at magen skal begynne å hoppe. Sykemeldt ut denne uken så utrolig deilig å få roe helt ned å bare bli kjennt med den lille. Neste uke er det påan igjen med jobb å flyttesjau =)

Hvor langt er dere da?

Skrevet

jeg er 18+4 idag :) går så fort mann!!!! :) herregud.... dette svangerskapet kommer til å fly avgårde:))

skal på ul imorgen !! :D *glede seg*

dere da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...