Gå til innhold

Digital graviditetstest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med denne? Jeg har forventet mens til mandag/tirsdag når kan jeg i tilfelle ta den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med du mener clearblue sin. Hvis du leser bruksnvisningen, står det at den kan brukes fra 4 dager før forventet mens. Du bør da bruke morgenurin siden den er mest konsentrert og vil inneholde mest Hcg. Men du skal være klar over at kun 50% av de som er gravide får utslag så tidlig som 4 dager før. En negativ test utelukker dermed ikke at du er gravid. Så det kommer an på hvor mye penger du vil bruke på testing. Vil du kun kjøpe en test, ville jeg ventet til dagen for forventer mens. Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å bruke penger på en digital test, like greie de billige pinnene man får kjøpt på nettet.

Skrevet

de billige testene er ikke like greie for alle nei. Jeg har brukt billige el og graviditetstester uten å få riktig svar.

Derfor har jeg alltid bruk CB sine digitale etter dette. Den er for meg helt sikker i sin sak så lenge du venter til forventet IKM eller etter.

Skrevet

Når vi kjøpte var faktisk den digitale fra Clearblue rimeligere enn den vanlige fra CB... Har brukt begge (vi trodde ikke helt på den første testen...) og begge var like enkle å bruke, og viste samme resultat på samme tid - svaret viste seg etter kun ett par sekunder (men så var vel jeg ca 2 uker over tiden, vi trodde det var vanlig med litt ustabil syklus etter at man sluttet på pillen, men det var det ikke...). Anbefaler CB

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...