Gå til innhold

Må bare fortelle!!!:):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev et innlegg for noen måneder siden om at bonusgutten min skulle flytte til oss på fulltid, og det har jo bare gått helt strålende!!!:):)

Han har fått mange venner, fritidsaktiviteter, spiser maten sin hver dag på skole og hjemme, og er generelt blitt en mye gladere og humørstabil gutt:):)

Vi har nettopp giftet oss og fikk både bryllupsreise og barnevakt i gave, og det var mine foreldre sm bodde hos oss og passet han, og de er helt ufattelig overrasket over hvor forandret han er, de sier de ikke kan få rost han nok:) Og det er jo bare så deilig at noen kunne være her i noen dager å få oppleve på ordentlig hvordan hverdagen hannes er blitt:)

Og det var virkelig på tide, for moren skal allerede flytte for 2. gang på disse 4 mnd han har bodd her nå. Og han går alt på sin 3. skole, tenker med frykt på hvordan det hadde blitt om han fortsatt bodde hos henne...men det får vi bare slutte å spekulere i.

Nå bor han hos oss og har et stabilt hjem, med venner som dinger på døren titt og ofte, og det er godt å vite at dette er venner han kan lære å kjenne, for han trenger ikke å være redd for å måtte flytte fra de... gang på gang..

:):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var godt å høre at det har gått bra, og at gutten kan finne en stabilitet hos dere:) Har han vanlig samvær med mor eller?

Skrevet

Hei Gudlo :)

Så flott å høre!!! Dette var jo virkelig en opptur!

Husker du meg...? :) Har ikke vært her inne på mange mnd.. og nettsiden min har jeg lagt ned, sånn hvis du har prøvd å sende meg mail...

Er urolig flott å høre om barn som får det så mye bedre ved at man tar skikkelig tak i situasjonen! Dere er supre :)

Klem

Skrevet

så fantastisk bra!

Skrevet

Ære være mennesker som deg og din mann:-)

Dette er skikkelig gladlesing på et ellers trist forum!

Tenk om flere hadde hatt hjertet ditt og ansvarsfølelsen til mannen din:-)

Lykke til videre - nå ble jeg glad!!

Skrevet

Så fint å kunne lese et så hyggelig innlegg om et stebarn. Har til nå ofte blitt skremt av hva enkelte klarer å lirke ut av seg på dette forumet. Godt å høre at dere faktisk ser behovene til barnet, og utifra det skaper en hyggelig tilværelse for han og deres famile. Stå på! :)

Skrevet

Tusen takk for veldig fine svar alle sammen!!:):)

TanteBassa: Ja, hun skal opprinnelig ha vanlig samvær. Annenhver helg,1 dag i uken, pluss at hun står fritt til å ha han en dag ekstra i uken om hun vil. Pr dags dato har hun kun hatt han i noen av helgene:( Og nå har hun flyttet så langt vekk at det kun kommer til å bli helgesamvær...

Sistemann: javisst husker jeg deg:) Ja, jeg sendte deg en mail, men husker ikke helt når det var... Hvordan står det til i heimen deres da?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...