Mor&barn Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Tips til hvor jeg kan finne lov om hvor lang tid det er lov å bruke når ting er til reparasjon osv? leter og leter men finner ikke.. *sukk*
* 5 om dagen * Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 se litt rundt her. http://www.bedin.no/php/d_emneside/cf/hApp_101/hPKey_301/hParent_0/hDKey_1 vet ikke om det er noe av dette du mente men.....
Mor&barn Skrevet 24. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2008 njæææ... trenger no mer spesifikt
* 5 om dagen * Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 ok. mannen min har mobiltlf inne til rep nå, og da sto det hvor lang tid de hadde på seg, så mulig det er forskjellig fra vare til vare. på hans sto det 3 uker, fra den var kommet inn på verksted. det er moobi.....
Mor&barn Skrevet 24. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2008 ok. det gjelder en data, og den har vært på reparasjon i 4 uker, og fortsatt ikke hørt noe. Det står to ting forbrukerkjøpsloven, så vet ikke helt hvordan jegs kal tolke det. Men 1. det skal ikke ta lenger tid enn anntatt. i forholdt til varens omfang, 2. man kan kreve erstatning etter å ha vært adskilt fra varen i mer enn 1 uke. og 1 mnd for å sette opp en pc på nytt, og fikse no skruer ville jeg tippe er litt mer enn anntatt tid.
tante grusom master of law Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 forbrukerkjøpsloven!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå