Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er i uke 9 nå, og lurer litt på ultralud, jeg kunne tenke meg å ta en tidlig ultralyd, jeg har ingen sykdommer eller annen grunn for at jeg skulle få en tidlig ul, men jeg lurte på om det er noen av dere som viste hvor man kan henvende seg dersom man ønsker dette,(finnes det privatklinikker som foretar dette?)(i akershus området?) jeg må også få si at jeg ikke har en velsig forståelsesfull lege, så å gå til henne for å høre ville vært bortkastet.

Trenger å få høre at det foreløpig står bra til, for jeg tenker fryktelig mye på det.

Håper noen kan gi meg noen svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde tiligultralyd i går pga sterke smerter i magen og da fant di mine to søte tvillinger og to hjerter som slo

Skrevet

På privatklinikker trenger man ikke henvisning fra lege for å få tatt tidlig ultralyd. Det beste tidspunktet for å se etter tegn til Downs syndrom og andre kromosomfeil er uke 11-13. Det er jo flere klinikker i Oslo som tilbyr dette, f.eks Volvat. Ellers er jeg ikke kjent med hvor du kan få gjort det i Akershusområdet. Du kan jo søke på legetjenester på gule sider og se hva som kommer opp? De fleste private sentre har jo egen nettside. Lykke til!

Skrevet

Søk på Spesialistsenteret for kvinner. Det er på Jessheim. En av Norges beste leger innen ultralyd og kvinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...