☆Gudlo☆ Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Lurer på erfaringer etter å tatt ut kobberspiralen... - Kom mensen til samme tid etter den ble tatt ut? - Var det vondt å ta den ut? - Hvor fort ble dere gravid etter å ha tatt den ut?
Gjest Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Kan egentlig bare svare på det ene spørsmålet ditt... Det var ikke vondt å ta den ut. Kjentes ut som en vanlig celleprøve egentlig.
MintCondition Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Jeg kan svare på to av spørsmålene; - var ikke vondt overhodet! - ble gravid en ukes tid etterpå (så rakk aldri å få igjen mensen
FruMamma med nr 2 Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Jeg hadde hormonspiral, men regner ikke med det er store forskjellen... -Ikke vondt å ta ut -fikk mensen som før(dagen etter at jeg tok den ut) -ble gravid med en gang
corleone Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Det anbefales å ta ut ila mensen, da er livmorhalsen litt åpen og det vonde minimale. Er jo ikke direkte behagelig heller men... Mensen kom ikke etter den ble tatt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå