* 5 om dagen * Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 en søt liten jente...tenk at det er allerde 20 år siden jenta mi ble født...er litt skummelt å tenke på, tiden har gått fort. men håper ho koser seg da, ho bor et stykke unna,så får ikke snakket med ho annet enn på tlf.... *hilsen en som føler seg veldig gammel nå*
UnePune äntligen hemma! Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Da var jeg 6,5 år gammel =P
* 5 om dagen * Skrevet 24. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2008 hehe...ja,se der... skjønner du hva jeg mener med å føle meg gammel?? men jeg var vel det dere kaller ung mor, var blitt 21 da.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 21 er da vel ikke så ungt når det gjelder å bli mor vel? Jeg fikk min første når jeg var 22, så har vært effektiv =) Tenkte ikke at jeg var ung i alle fall. Kanskje litt før jeg hadde planlagt men, hehe!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Så utrolig rart å tenkte på at "babyane" mine skal bli voksne en gang =P
Northernlights Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Gratulerer med 20 åring =o) Min 20 åring hadde bursdag i sommer, men så har jeg to som er enda eldre. Så gammel kan du få føle deg ved siden av meg,da. Jeg bor langt unna mi jente også, dessverre. men vi snakkes ofte på tlf.
Ønderkåver Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Velkommen etter:) Eldstejenta mi fylte 20 i juni... Men jeg var enda yngre enn deg, så jeg har ikke passert 40 ennå... Mi bor også et godt stykke unna, så det blir mange telefoner, men hun var her nå i helga da:)
Northernlights Skrevet 24. september 2008 #8 Skrevet 24. september 2008 Lurer på hvor mange her inne har 20 årige døtre =o) Bare her er det jo 3!
Gjest Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 Nå følte jeg meg plutselig veldig liten hehe Var 1,5 år jeg da Grattis til jenta de!!
* 5 om dagen * Skrevet 24. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. september 2008 ja,det må jeg si...er jo flere her inne, og det er koselig da :-)) nå kommer mine på løpende bånd, men neste blir 19 i mars 09. etter det er det 13 år, og 8 år og 3 år...men nå har jeg bare de 2 minste her hjemme til daglig da, så føles ikke så travelt i hverdagen.... savner alle sammen da, men sånn er det blitt,så må gjøre det beste ut av det....
* 5 om dagen * Skrevet 24. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. september 2008 tusen takk for gratulasjonene forresten :-)) husker dagen som den skulle vært i går, men er vel noe spesielt med den første sånn sett...
Northernlights Skrevet 24. september 2008 #12 Skrevet 24. september 2008 Ja, men jeg husker like godt min andre,tredje og fjerde fødsel også. Og de to siste. På datterens 20 årsdag fikk katten vår 9 kattunger, så hun har tinget på seg en. Siden det er akkurat 20 år mellom dem =o) Hun må kjøre 15 timer for å hente den, så hun har ikke fått den enda. Litt lange avstander, dessverre.
* 5 om dagen * Skrevet 24. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 24. september 2008 jo jeg gjør også det, men alt er oppe i hodet med den første når det gjelder kl slett og slike ting. også har jeg en tedens til å blande litt i de andre, men har notert opp alt så er jo lett å finne ut av. da var det jo mye sånn, hvor skal de andre være mens jeg føder og slikt....hehe... 15 timer er langt ja..uff, så ille er det ikke her da...
* 5 om dagen * Skrevet 25. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 25. september 2008 nå er jeg litt mere våken her,kan fortelle litt hvorfor jeg husker henne så godt i forhold til de andre. Det var håndballkamp, norge vant sølv,mot korea. (måtte se den før jeg dro på føden,hehe..) mannen satt på gangen på sykehuset den meste av tiden, var nesten så han besvimte...hehe... hadde med hans tante,var god hjelp, men jenta lå litt kinkig til, så måtte taes med sugekopp. var en drøss med studenter der, hadde ikke opplevd dramatikk på føden før de.ho pustet heller ikke da hun kom ut,så de løp avgårde med ho, men det gikk jo fint etter noen minutter da. og jeg spydde som en gris, pga smerten og litt for stort inntak av lystgass....dette er i grove trekk hvorfor jeg husker henne så godt, og fødselen.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 25. september 2008 #15 Skrevet 25. september 2008 da var jeg ikke født
Tante Bassa Skrevet 25. september 2008 #16 Skrevet 25. september 2008 Gratulerer med dattra :-) Min eldste datter ble 19 år for 20 dager siden, og jeg synes ikke det er lenge siden ho var baby.
Gjest irismor Skrevet 25. september 2008 #17 Skrevet 25. september 2008 Gratulerer med dagen til jenta di. =0) Det var den dagen Kiss hadde konsert i skedsmohallen =0) For da feiret jeg min 18 års dag på koserten dems ;-) Det var edn dag med fres i *mimremimre*
LizzyG Skrevet 25. september 2008 #18 Skrevet 25. september 2008 Gratulerer med dagen til jenta di. Var nøyaktig 2 år jeg da:)
Gummianda:) Skrevet 25. september 2008 #19 Skrevet 25. september 2008 Og på dagen 10 år etter fikk jeg også en søt liten jente:) Og så fort som de ti årene har gått tar det vel bare et øyeblikk før hun også er 20!! GRATTIS MED DAGEN TIL JENTENE VÅRE:) Har en på 15 1/2 også, så det er ikke såå langt mellom våre eldste...jeg var også en veldig ung mor(17) Ps! Var jeg som "stjal" nicket ditt en periode før jeg klarte å bytte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå