Gå til innhold

Veninne med gutt på 3.5 år.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker bleie dag og natt...

Ja jeg vet jeg burde passe mine egne saker og det gjør jeg...egentlig....

Men jeg har overnattet med min gutt på 4 hjemme hos dem, og jeg merker at gutten hennes sier han er redd for å gå på do. Jeg vet at med litt "effort" vil hun klare å få ham til å gjøre det. Bestikkelser etc...men hun gidder ikke!.....

Hva synes dere? Passe mine egne greier?..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, pass dine egne saker. Hun kommer til å bli veldig sur og såret på deg. Er det noe mødre ikke tåler så er det; Bare gjør sånn og sånn. Vi gjorde sånn og sånn; og se min lille Egil har sluttet.

Du har sikkert litt rett, men du ødelegger vennskapet. Det kan jeg love deg.

Skrevet

Noen barn merker og gir uttrykk selv når de er klar for det. Er ikke vits å presse et barn med premier så lenge h*n ikke er klar selv. Det kommer når det kommer. Dessuten er det mange barn på den alderen som ikke er klar..

Skrevet

Pass dine egne saker.

Hilsen mamma til 2 sengevætere som arvet det fra pappaen sin

Skrevet

Dette er innenfor det normale, spesielt på gutter.

Skrevet

Kjære vene... Sengeveter er jo ikke det samme som en liten en på 3 og et halvt som går dagen lang med bleie fordi mamma ikke gidder hjelpe han med å lære å gå på do da!!!!

HI

Skrevet

Joda, det kan godt være en sammenheng.

Blærefunksjonen er ikke som andre barns. Noen strever på dagen også. En sengevæter trenger ikke bare være våt på natta.

Mammaen til 2 sengevætere.

Skrevet

Gutter er som regel litt senrer enn jenter.

MEN mi eldste hun sluttet ikke med bleie før hun var 3 år og 3 mnd sånn ca. Og det med bestikkelser med å få pakke visst hun sluttet.

Hun hadde rett og slett ikke villet/vært klar for å slutte med bleie før da.

Sånn er det bare.

Søstra hun sluttet da hun var nettopp fylt 2 år for hun ville det selv. Så unger er veldig forskjellige

Så synes ikke du har noe med hvordan din venninne gjør det. Han vil tidsnok slutte med bleie når han er klar for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...