lillesøster skal bli storesøster Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Er den første nattevakta jeg noensinne har, var litt krise på jobben, så jeg sa jeg kunne ta den. Stod opp kl 7.00 i morges for å kanskje kunne bli trøtt utpå dagen, fikk sove 1,5 time i for/ettermiddag. Dette kan derfor bli en spennende natt;) Om dette går bra kan det jo hende jeg kommer til å ta flere nattevakter. Er det vi fler her som jobber natt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå