Gå til innhold

Inspirert:) Hva synes dere om


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, vet du hva! Det synes jeg ingenting om.

 

Det får deg til å se ut som et dydsmønster, mens jeg sitter her og er useriøs.

 

Dårlig gjort.

 

Og som treåringen min ville ha sagt deg:

 

"dumming..... unnskyld................ dumming!"

Skrevet

hehe... det syns jeg ingen ting om med mindre du bærer meg i seng først. er fryktelig trøtt, men "orker ikke" gå helt in til senga.. hehe

Skrevet

Hmm.. Trodde det var noe spennende på gang jeg.. ;)

 

Men sov godt.. :o)

Skrevet

Du det synes jeg INGENTING om faktisk!

Jeg og H sovnet på sofaen kl 8 og våknet NÅ, han stupte rett i seng og jeg er selvfølgelig lys våken *sukk*

Møkk kjedelig når sånt skjer altså :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...