Gjest Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 at jeg går og legger meg nå? hihihi ja litt dårlig humor:)
Odine! Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 nei, vet du hva! Det synes jeg ingenting om. Det får deg til å se ut som et dydsmønster, mens jeg sitter her og er useriøs. Dårlig gjort. Og som treåringen min ville ha sagt deg: "dumming..... unnskyld................ dumming!"
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 hehe... det syns jeg ingen ting om med mindre du bærer meg i seng først. er fryktelig trøtt, men "orker ikke" gå helt in til senga.. hehe
Ajam Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Hmm.. Trodde det var noe spennende på gang jeg.. Men sov godt.. )
Gjest Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Du det synes jeg INGENTING om faktisk! Jeg og H sovnet på sofaen kl 8 og våknet NÅ, han stupte rett i seng og jeg er selvfølgelig lys våken *sukk* Møkk kjedelig når sånt skjer altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå