Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Har gjort noe dumt... jeg og min mann har bestemt oss for å flytte fra hverandre... og det er på tide, og det kommer aldri til å bli noe mer mellom oss. men av en eller annen teit grunn hadde vi sex... dette var to dager siden, og nå kjennes det ut som jeg har eggløsning.....!!! da er det vel uansett for sent å ta angrepille eller??? den skal vel hindre eggløsningen??? ellers så jeg at den kan brukes innen 72 timer..... Håper noen vet noe ganske fort......!
___ Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Hvis dere ikke brukte annen prevansjon bør du nok ta deg en tur på apoteket så fort de åpner. Angrepille gir ikke 100% beskyttelse, men det reduserer sjansen betraktlig.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Kansje begynne og tenke på prevensjon. Hjelper lite og angre etterpå vet du.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Ja det var jo et konstruktivt svar på HI sitt spørsmål.. jeez..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå