Gå til innhold

farget håret på sin 8-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet om en dame som farget håret på sin 8-åring fordi han hadde så kjedelig "kommunefarget" hår. Og så lurer vi på om verden er gal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oida hehe.. jaja.. syns jo det er litt morsomt når de får sånne striper en kan feste i håret som er i gøye farger.. kansje noen syns det er sykt av meg..

men vil jo tro at den stakkars 8-åringen ikke føler at h*n når opp til mammas mål sånn ellers også da..

Skrevet

vet flere som striper/bleker håret til ungene, for å rett og slett få det lysere og mer "spennende". Ser ikke vitsen. Det kommer tidsnok, likevel. Samme med hull i ørene til barna; tull, spør du meg.

Skrevet

Hår gror ut igjen, så selv om jeg synes det er tåplig så synes jeg hull i ørene er værre.

Å farge håret på voksne er foresten omtrent like idiotisk.

Skrevet

Enig! Men barn kan jo litt lettere føle at foreldre ikke er helt fornøyde med dem når det gjør slike idiotiske ting. Men det er ofte ikke fint på voksne heller.

Skrevet

Jeg har en bekjent som tok hull i ørene på begge barna sine da de var gamle nok: 9 måneder.

Det synes jeg er veldig galt.

Hårfarging er ikke halvparten så ille, men det får mye mer oppstyr! Aner ikke hvorfor, men hår vokser ut igjen, det gjør ikke ører!

Skrevet

Enig når det hjelder å ta hull i ørene, forsåvidt også ang hårfarging.

Farget forresten håret til gutten min med glansvask, er vel ikke like ille som farge da han var 3 år. jeg er jo sikkert en gal mor!!!

Ble ikke særlig fint, men det forsvant jo.

Skrevet

Det jeg synes er rart er at alle mødre jeg kjenner som har farget håret på barnet sitt, eller gitt det hull i ørene, de er alle relativt unge. Er det en trend, eller er det bare tilfeldigheter?

Skrevet

Jeg synes det er ganske ille å farge håret på små barn. De har sart hodebunn og hårfarge inneholder masse sterke kjemikalier. Det kan neppe være sunt for selvfølelsen heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...