Gå til innhold

lyd inne fra magen


fisk-76 med fjerdemann i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin i morgen, og har i dag hatt en merkelig dag. Først var jeg kvalm, også har jeg hatt kynnere hele dagen. Og babyen har vært veldig urolig i dag. Virker som han har en hæl/fot på min høgre side og når han sparker der, å kommer det så rar lyder. Dunke/rumlelyder. Noen andre som har opplevd det? Tror dere det er lenge til jeg føder? VAr til jordmor i går som sa at mormunn var nesten helt avflatet og 3 cm opning...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...