fisk-76 med fjerdemann i magen Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Jeg har termin i morgen, og har i dag hatt en merkelig dag. Først var jeg kvalm, også har jeg hatt kynnere hele dagen. Og babyen har vært veldig urolig i dag. Virker som han har en hæl/fot på min høgre side og når han sparker der, å kommer det så rar lyder. Dunke/rumlelyder. Noen andre som har opplevd det? Tror dere det er lenge til jeg føder? VAr til jordmor i går som sa at mormunn var nesten helt avflatet og 3 cm opning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå