Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Er det mulig liksom????? Her snakker vi høy harryfaktor, men gudhjelpemeg jeg ler:-)))) http://www.tv3.no/content/blogcategory/924/1150/?categoryid=3&videoid=929
Gjest Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Hehehe! Knallbra ! Naboen møtte forresten Svein fra Chaterfeber sånn helt tilfeldig på en cafe. De ble sittende og skravle, og hun synes han er kjempehyggelig og han drikker visst drikker nesten aldri ! Dette kom etter at jeg la ut om hvor kjip jeg synes fyren er, trodde selfølgelig at han en så fjortisfyr som bare fester har seg...(trodde han var slik som han spiller, naive meg;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2008 Hehe, ja man skal ikke skue hunden på hårene:-) Ene svogeren min har jobbet sammen med ham innen psykiatrien(!!!) for mange år siden og fyren er visst klin gæærn, men utrolig herlig iflg ham:-) Hva synes du om skumdisco da Vimsemamma? Noe for neste dibbetreff eller.........HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!! ER DET MULIG DA DU!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå