Mom2Two Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 dama i kassen i matbutikken kikket sånn på håret mitt i stad.. Så meg i speilet nå, og der var det en stor fin rød hårspenne med et digert jordbær på, skikkelig lækkert.. 3-åringen lekte frisør før i dag nemlig... Jadda...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Tihi!!!! ja slikt kan skje den beste det! hehe.... = du var sikkert sprutsexy der du sto! hahahahahaha!!!
Twintipp og himmelblå Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Åhh, Herreguuuuud:o))) !!*ler* Nå lo jeg skikkelig høyt i stua her... Mannen som retter prøver begynte å le og, selv uten å vite hva jeg lo av! Ha ha ha ha.. Alt kler den smukke vetdu;-)
Northernlights Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 hehe, nå måtte jeg le =o) Og det trengte jeg akkurat nå, tusen takk =o)
Mom2Two Skrevet 24. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2008 Ja, når du sier det ble jeg veldig smukk med den altså.. Kanskje jeg rett og slett skal ha den på i morgen også... ummm nei,,,
Mom2Two Skrevet 24. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2008 Slår uansett ikke faren til en jeg spilte tennis med i gode gamle dager. Han var skikkelig busy businessmann, og skulle ta et tidlig fly til Oslo. Da han kom på flyet oppdaget han at han hadde på de rosa tøflene til kona som han hadde vært ute og henta avisen i på morgenkvisten...hehe Måtte dra og kjøpe sko før første møte, ja,...
Northernlights Skrevet 24. september 2008 #10 Skrevet 24. september 2008 Bra ikke datteren hans i tillegg hadde leika frisør på han den morgenen. ;o)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 24. september 2008 #11 Skrevet 24. september 2008 hahahahaha.. den var bra, og ikke minst han med de rosa tøfla. trur jeg hadde knekt sammen av latter visst ejg hadde sett han, haha... så det for meg: dress,stresskoffert og rosa tøfler med rosa dusk på. ahhahahaha..
Northernlights Skrevet 24. september 2008 #12 Skrevet 24. september 2008 Hadde vært artig å sett fjeset hans i det øyeblikket han oppdaget de rosa tøflene..
Gjest Skrevet 24. september 2008 #13 Skrevet 24. september 2008 Hehehe du var sikkert kjempe søt Kunne vært værre også da,, var det ikke kjipe-Laila som dro i butikken med en av ungenes truse på hodet?
* 5 om dagen * Skrevet 24. september 2008 #14 Skrevet 24. september 2008 uff....sitter her og ler alene jeg da...morsomt. synes jeg ser de forskjellige for meg ja...
Northernlights Skrevet 25. september 2008 #15 Skrevet 25. september 2008 Hvilken pynt hadde du i håret i dag,da? ;o)
Gjest Skrevet 25. september 2008 #16 Skrevet 25. september 2008 Jeg klarte å gå gjennom halve byen her om dagen jeg, med en handlekurv på armen! Hadde selvfølgelig glemt å sette den fra meg i butikken. Skjønte ikke hvorfor folk stirra sånn og oppdaget ikke kurven før jeg dunka den borti noe på vei inn i en gullsmedbutikk. Herregud. Det verste var at jeg måtte snu og gå hele veien tilbake for å levere den fordømrade kurven.
Gemini77 Skrevet 25. september 2008 #17 Skrevet 25. september 2008 hahaha Min kjære mor ble prikket på i ryggen på bussen av en mann som bare ville informere henne om at hun fortsatt hadde kleshengeren i kåpen hun hadde på seg... :-) At hun ikke syns kåpen var litt ubehagelig å ha på seg..
lillegutt mars o7 Skrevet 25. september 2008 #18 Skrevet 25. september 2008 He,he ;-) Svogeren min hadde på seg sønnen sin lue sånn halveis på hodet og gikk inn å handlet på Vinmonopolet ( tror det var der han handlet )!! Syns jeg ser ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå