Gjest Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Hei alle herlige damer :-D Litt travel om dagen, har nesten ikke fått vært på nett, i tillegg har jeg en særdeles ugrei pc som blir varm bare jeg trykker på "på" knappen. Mener tonetrollet nevnte at pc-matte er bra og at man skulle ta ut batteriet når maskinen ikke lader ? tro om det var sånn det var ?
Gjest Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Hehehe leste innlegget på anonymforumet "hvorfor tape på up and go bleien" morsomt ! eller er det bare jeg som er overtrett kanskje ?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Hehehe, ja da er vi flere i såfall for jeg ler også:-) Men vedr den matta og det batteriet???????????????? ANER IKKE JEG!!!! SORRY LIZZZZZZZOM!!!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 ja, det var det jeg sa.... PC'min har vært til rep. Ny harddisk og rens av vifta... Det hjalp!
♥Snulder Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Hei på deg! Enkelte perioder er mer striale enn andre! Sånn er det bare! Men koselig at du titter innom alikevel!
Gjest Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Tjo og hei på deg =)) Har savna deg jeg!!! Snakkes så tastene spretter etter hvert =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå